Продажа квадроциклов, снегоходов и мототехники
second logo
Пн-Чт: 10:00-20:00
Пт-Сб: 10:00-19:00 Вс: выходной

+7 (812) 924 3 942

+7 (911) 924 3 942

Карбюратор ВАЗ 21083 Солекс

Каталог товаровПоиск по разделамПоиск по параметрамЛичный кабинет

Главная страница →

Алфавитный поиск:

Поиск по этому разделу:

Сбросить результаты поиска

скачать прайс-лист
выбранных товаров

Найдено товаров: 3

  КодНазваниеАртикулЦена 
000959 посмотреть в Автокаталоге Карбюратор ВАЗ-21083 V=1500 АвтоВАЗ

Производитель АвтоВАЗ 21083-1107010-00

21083-1107010
org/Offer»>

10 750 ₽

Наличие: 3шт.

Товар в Корзине

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • больше
  • удалить
243117 посмотреть в Автокаталоге Карбюратор ВАЗ-21083 V=1500 ПЕКАР

Производитель PEKAR К178.21083-1107010

21083-1107010

10 705 ₽

Наличие: 4шт.

Товар в Корзине

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • больше
  • удалить
004636 посмотреть в Автокаталоге Карбюратор ВАЗ-21083-31, 2110 с автоподсосом V=1500 АвтоВАЗ

Производитель АвтоВАЗ 21083-1107010-31

21083-1107010-31

14 275 ₽

Наличие: 3шт.

Товар в Корзине

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • больше
  • удалить
  • О компании
  • Автокаталоги
  • Услуги

Меню

Поиск по всем разделам

Схема проезда

Корзина пока пусто. ..

Личный кабинет

  • Мои заказы
  • Гараж
  • Блокнот

x

Карбюратор Солекс ВАЗ 21083 – устройство, настройка и регулировка — Auto-Self.ru

С развитием автомобилестроения, старые модели карбюраторов вытеснили карбюраторы с маркой «Солекс». В отличии от своих собратьев, Солекс осуществляют более точную подачу и помогают автомобилю развивать большую мощность. Такие карбюраторы устанавливаются на двигатели с рабочим объёмом 1,5 литра, переднеприводных автомобилей ВАЗ, семейства «Самара»:ВАЗ 2108; 2109, 21099, 2110.

Главная отличительная особенность карбюратора Солекс от марки ДААЗ, это электромагнитный клапан, регулирующий подачу топлива на время холостом ходу, а также систему подогрева горючей смеси, к которой подсоединены шланги, соединенные с системой охлаждения двигателя.

Устройство карбюратора Солекс ВАЗ 21083

Двухкамерный карбюратор Солекс ВАЗ 21083 устанавливается на атмосферных двигателях автомобилей ВАЗ 21083.

Он состоит из крышки и основного корпуса, в которые входят:

  1. Поплавковая камера.
  2. Система пуска.
  3. Система холостого хода с электромагнитным клапаном.
  4. Главная дозирующая система.
  5. Переходная система.
  6. Экономайзер с ускорительным насосом.
  7. Эконостат.

Подача топлива осуществляется из поплавковой камеры по специальным каналам через топливные жиклёры, где бензин смешивается с воздухом, который поступает через воздушные жиклёры. Затем горючая смесь поступает через диффузоры карбюратора непосредственно в двигатель. Привод дроссельных заслонок на данном карбюраторе механический и изменяется в зависимости от силы нажатия педали акселератора. В карбюраторе предусмотрена регулировка горючей смеси винтами количества и качества.

Маркировка жиклёров

Для каждой системы карбюратора, предусмотрены жиклёры разного сечения, поэтому во время ремонта важно знать, какого сечения нужен топливный или воздушный жиклёр. Приобретая автомобиль, с ним идёт сервисная книга, в которой отмечены основные характеристики и его устройство, а также схема маркировки жиклёров в зависимости от модели карбюратора.

В главной дозирующей системе предусмотрены топливные жиклёры с маркировкой 80 или 95 для первичной камеры и 100 для вторичной. Также имеются воздушные жиклёры 150, 155, 165 для первичной камеры и жиклёр 125 для вторичной. В систему холостого хода входят топливные жиклёры маркировки 38-44 и 50, а воздушные 170 и 160. Во вторичной камере переходной системы топливные жиклёры 50 и 80, а воздушные 120 и 150. Для главной дозирующей системы, предусмотрен топливный жиклёр 85.

Регулировка карбюратора Солекс ВАЗ 21083

Чтобы карбюратор исправно работал, его необходимо правильно отрегулировать и настроить. Такую работу довольно не сложно сделать своими руками, просто нужно быть внимательным и не боятся осуществлять регулировку самому.

Чтобы отрегулировать качество горючей смеси, нужно предварительно прогреть двигатель до своей рабочей температуры, затем поворачивая винт количества топливной смеси выставить 800-900 об/мин. Теперь плоской отвёрткой нужно постепенно откручивать винт качества, пока мотор не затроит. После, винт качества очень аккуратно закручивается, пока двигатель не станет работать ровно.

Бывают случаи, когда при такой регулировке, работа двигателя остаётся прежней и не меняется. Это возможно по нескольким причинам:

  • загрязнение канала винта качества;
  • загрязнение топливного жиклёра электромагнитного клапана;
  • неисправность электромагнитного клапана.

Электромагнитный клапан может не работать из-за обрыва фишки либо проводов, идущим к клапану либо из-за неисправности самого сердечника. В таком случае клапан заменяется на новый, загрязнённые каналы и жиклёры прочищаются сжатым воздухом.

Регулировка уровня топлива в поплавковой камере осуществляется на снятой верхней крышке карбюратора, путём подгибания пластины, которая держит поплавки. Каждый поплавок измеряется специальным щупом, чтобы зазор между самим поплавком и поверхностью крышки был в пределах 1-1,5 мм. Точная настройка поплавков обеспечит постоянную поддержку уровня топлива и его бесперебойную подачу. Помимо этого стоит отрегулировать натяжение троса воздушной и дроссельной заслонки, чтобы двигатель смог запуститься зимой и работал без перебоев.

Регулировка натяжения троса воздушной заслонки осуществляется при вытянутом подсосе из салона автомобиля, натяжение и фиксации положения троса на приводе заслонки. Так же регулируется натяжение троса дроссельной заслонки, то есть при отпущенной педали газа, она должна быть закрыта.

Правильная настройка карбюратора Солекс ВАЗ 21083, обеспечит рациональную дозировку горючей смеси на любых оборотах двигателя, без чрезмерного расхода топлива.

Поделитесь с друзьями в соц.сетях:

Зашуга «Солекс 21083». «Солекс 21083»: куламулира чипангизо, мтэнго

Лачицанцо ватчука квамбюри ва карбюратор па Ваз-21083 галимото — «Солекс». makina kwambiri 8 ndi 9 inatulutsidwa ndi banja la injini, карбюратор донгосоло джекесени кухала. Pa chiyambi ча awiri masauzande woyamba anayamba kugwiritsidwa ntchito jekeseni jekeseni. Карбюраторы chitsanzo n’zosavuta kwambiri kuti asinthe, konza pafupifupi sizinachite kulengedwa sakhala ndi zigawo zovuta njira. Нхание икуфотокоза за входы и выходы ломали лили карбюратор «Солекс 21083».

Карбюратор капангидве

Карбюраторы ДААЗ-2108 анаямба нтчито па магалимото Ваз м’ма Мипинго. Макина лоямба лениленило лаймэн иво анаикидва, анали чицанцо Ваз-2108. Iwo ankagwira ntchito ndi injini buku la 1.1 ndi 1.3 malita. Pambuyo chiyambi cha ulimi wa magalimoto ndi makina malita 1.5 anali карбюраторы «Solex 21083». Н’зосангалаца кумва зоти лимасоньеза кути чипангизо яквера Ваз-21083 инджини, буку лимене чимодзи нди тека малита.

Cholinga ча карбюратор ва — akukonzekera osakaniza kuyaka wa mafuta ndi mpweya, amene amaonetsetsa ntchito yachibadwa ya injini, mosasamala kanthu za katundu ndi liwiro.

Amapanga, нди карбюратор unapangidwa zinthu zingapo:

  1. Thupi waukulu, умэнэ ньюмба экономайзер dongosolo XX, нди дозатор чачикулу, диффузоры zosiyanasiyana, нди ускоритель mpope.
  2. Чивундикиро, имене мули зояндама валаву кусахала нди чочита, чоямбитса, нди демпфер мпвея.

Карбюратор — wapawiri-chipinda mtundu chipangizo, мю сопла waukulu дозирования dongosolo или. Iwo anaika pakati pa zipinda za mkati nyumba ya. Pamwamba pa unsembe anachita ва сопла mpweya akupereka dongosolo. Kamangidwe amapereka chipika ang’ono amene likamatenthetsa kusakaniza mafuta. Kuti izi chikugwirizana ndi шланги akubwera kuchokera mipope yozizira. авири мававу фулумизица зили ммунси мва озеро тупи, лимене памапето чикуямба. Kutsegula khumudwitsidwa amapezeka последовательно мва рычаги. Пачоцекерачо пали мипопе авири, амене нтчито куперека мафута нди зиматулуца зоцала ку тханки.

Кусанха Джетс чифуква карбюратор «Солекс»

Му зида малонда зилипо куконза. Iwo amakhala нди mpweya нди мафута сопла kwa zipinda zasekondale нди zapulaimale. Пали митунду ингапо я зида куконза ангате кугвира нтчито нди инджини осияна. Chirichonse Zimatengera mtundu wa gawo mtanda kuchokera диффузоры lapansi. Нтави зина, кутали бвино адзахала кугула карбюратор Ваз. Цена лацопано нди за 4000 руб.

Popeza mtundu wa карбюратор akhoza wokwera pa makina magalimoto, ndiye ntchito сопла muyezo wa gawo lawo sikokwanira. Injini chifukwa osakaniza mafuta mpweya ndi chinthu chimodzi, ndi карбюратор kuvumbitsira ndi chiwerengero osiyana kwambiri. Kusintha mathamangitsidwe ndi mphamvu, mukhoza kuika pa ndege ndi lalikulu mtanda chigawo.

Koma pamene mowa mafuta ndi kwambiri. Muyeneranso kudziwa kuti unsembe ва сопла amenewa kungapangitse kuti kwathunthu положительный. Mungachite bwino ngati mulibe kuyetsa, koma anakhala pa zida карбюратор anaikira injini izi.

Osakwanira galimoto mphamvu: Zoyambitsa

Ngati карбюратор yaikidwa pa Vaz-21083 injini, ndi bwino ntchito ndege, cholinga kwa iye. Нгати нгакхале памене сопла нди акулуакулу авири макина матамангицидве нди офука, пангахале зифуква зингапо:

  1. mlingo osakwanira ya psinjika mu zonenepa a injini.
  2. Nthawi poyatsira ndi oyambirira kapena mochedwa.
  3. Osauka kwambiri mapulagi kapena kulephera kwawo.
  4. Kuwonongeka kwa waya wamphamvu kwambiri voiceji.
  5. Wonongeka kwa wogulitsa poyatsira.

Pali zifukwa injini woterewu mphamvu zomuthandiza. Kudziwa, muyenera kuchita kuyendera bwino galimoto ndi диагностика майуници онсе.

Ndingatani kukhazikitsa ndi карбюратор «Solex» pa injini ena?

Кутекера ква хазикитса карбюратор «Солекс 21083» ква зицанзо зина галимото квамбири зокайикитса, монга ндалама адзахала яинг’оно. Ndiyeno Koma ngati kumene dalaivala amayendetsa mosamala ndipo alibe imathandizira zikuchepa. Pachifukwa chimenechi ndi bwino kuika pa карбюратор pa injini, ndi chomwe ntchito mwangwiro ngati n’kotheka. Насадки ayenera anasankha ku fakitale akufuna. Карбюратор па нди «Солекс 21083» халидве кусинта нди зосавута, кома кукваниритса нтчито вангвиро падзико инджини нди буку ваукулу мабвуто.

Мусанаямбе кугула, кулабадира Мленги куконза зида. Nthawi zambiri kubwera katundu wotchipa китайский, amene si amasiyana khalidwe. Форсунки гаво авири нди осияна нди мфундо ананена, котеро карбюратор нтчито зидзахала пачитхунзичи. Кугула карбюратор «Солекс 21083» форсунки м’гулу зида йоконза йеха ква опанга водалирика амене анали кухала мбали забвино.

Kodi kucheza kusintha

kusintha onse atatu angathe kuchitidwa pa карбюраторы «Solex 21083»:

  1. Му мсинху зиматенгедва чападенга ча мафута па мтенго чофуника.
  2. Agwirizane liwiro injini pa zachabe.
  3. Изменить мафута осаканиза мва зомангира халидве.

Кусинта отсириза кути восавута, паоха кутхаманга изо зихоза кукхала алиенсе. Chifukwa chaichi, injini umafunda kwa kutentha opaleshoni, ndipo ntchito kuchuluka wononga wa osakaniza wayikidwa liwiro injini pa mtengo wa 800 об/мин. zochita zina motere:

  1. Качество wononga ndi tili m’mavuto mpaka akuyamba kuchepa kwambiri chiwerengero cha kusintha kwa коленчатый вал lapansi. Двигатель нчито нди ликукулира.
  2. Ндие, вононга акутембенукира зисинте лимодзи, инджини анаямба нтчито му моде ятибадва. Нгати мвампхамву кути открутить нди вононга, ндие зикучепа куонджезера кумва мафута.

Апо айи, зофуника кучулука ква вононга кути зизиенда инджини нтчито.

Неисправности a dongosolo la kusakhala ndi chochita

Му карбюратор «Solex 21083», kusintha ali m’nkhani, nthawizina pali vuto. kulephera Izi kusintha liwiro osagwira ntchito osakaniza tinakwera khalidwe. Чифуква халидве:

  1. Насадка Valavu magetsi yatsekera.
  2. Njira ya kusakhala ndi chochita satero mafuta ifika.
  3. Соленоид Pali vuto valavu.

Kuti ntchito magetsi valavu, m’pofunik kuchita angapo zochita:

  1. Pitani injini ndi kuchotsa waya ku kukhudzana pa vavu.
  2. Chotsani valavu magetsi.
  3. Насадки Чотсани, нгати н’коенера, нчито плоскогубцы.
  4. Kusinthana poyatsira lapansi.
  5. Lumikizani waya kuti pini pa valavu thupi kulumikiza sikelo yake.

Нгати панали питани, нди валаву цинде анамира, кумасула тизибово ндеге, ндие пали вуто чипангизо. Апо айи, муйэнера куйка лацопано соленоид валаву. Nthawi zambiri kupeza ndichotse kachitsotso wamng’ono, котеро muyenera kuyeretsa ndi сопла. соленоид ваву кусахала нди чочита нтчито ангалетсе нгати инджини икулира нди кукхала вая квениквени. Injini ayenera kufa nthawi yomweyo, izi zikusonyeza kuti limagwirira ndi ntchito.

Кухазикитса млинго ва мафута му чипинда зиматенгедва

Kuyenda ndi dongosolo mafuta a mowa mafuta anali kuchepetsa chofunika kukhazikitsa mlingo wa zimatengedwa ndi. Kuchita izi:

  1. Разобрать карбюратор kumtunda ndi kuchotsa sefa nyumba, kusagwirizana zingwe.
  2. Шланги Chotsani dongosolo mafuta.
  3. Крестообразная отвертка, kuchotsa zomangira kuti yakusankha lotsecera thupi chachikulu.
  4. Pakati pa zimatengedwa ndi chivindikiro yopingasa ayenera kukhala chilolezo cha osapitirira 1–1,5 мм. Apo ayi, muyenera kuti musinthe, kupinda mbale.

Памене вая хвехве, муйенара куганизира кути зояндама кукхала па млинго чомвечо. нтчито зонсе зичитике нди чабе, кусинта форсунки па «Солекс 21083» нди кутера кусинта — ичи нди донгосоло джекесени йоконза.

Комплект с карбюратором «Solex» и классическим

Ar Feadh 30 bliain, cé nár athraigh samhlacha clasaiceacha VAZ le tiomaint ar chúl, a gcuid Dearaí, i gcodarsnacht le ahról agus Dearadh, and a thodarsnacht le samhlacha clasaiceacha VAZ le tiomaint ar chúl, a gcuid Dearaí, i gcodarsnacht le athról agus Dearadh, and Athraigh. Dá bhrí sin, tá na húinéirí ag iarraidh carr a nuachóiriú ar gcuid féin — tabhair isteach nóid éagsúla ó ghluaisteáin allmhairithe nó níos mó samhlacha teicneolaíochta den vása.

Mar sampla, ní maith le go leor úinéirí conas a oibríonn an «ózón» agus an «Weber» obair charbán, nach bhfuil in ann dinimic inghlactha a sholáthar chun ró-ghlíosú, luasghéarú aonfhoirmana b.hhinérmana, ísladiúmana Cé go bhfuil sé seo go leir cheana féin sa «Salex». Sin é an fáth go bhféachfaidh chuid is mó de na húinéirí gluaisteán le «Solex» na France ceadúnaithe a bhunú chuig na Classics.

Tá «Ozón» agus «Weber» faoi choinníollacha áirithe bóithre neamhriachtanach glacadh leis meascan breosla. Tharla sé seo mar gheall ar an bhfiric go bhfuil an snámh le hiontráil ghéar sa uainíocht nó nuair a aistríodh an t-ardú bréige fionnuar i seomra snámha. I «sallas» níl aon lúide den sórt sin ann — tá siad feistithe le seomraí snámha dhá-alt, snámhanna casta ag gluaiseacht i bplanai eile. Gléas «solex» níos nua-aimseartha agus níos foirfe.

Cén «Solex» и phiocadh suas

Tá comhiomláin táirgthe an Ghléasra Dimitrovgrad difriúil difriúil go priomha le geoiméadracht na n-iasachtí. Tá difríocht idir trastomhais диффузоры, chomh maith le méid, deepadh jets air. Chomh maith leis sin déanann sé an phróifíl CAM a idirdhealú.

Mar sin féin, gan aon iarmhairtí agus feabhsuithe míthaitneamhacha, is féidir aon cheann de na «solex» ón tsraith iomlán a chur ar charr and ndearnadh карбюратор riamh. Múnlaí agus modhnuithe ar na карбюраторы tháirgeadh go leor — bhí siad feistithe le VAZ-08, 09, АЗЛК-21412, ЗАЗ-1102. Tá «Solex» ann le haghaidh ВАЗ-2104, 05, 07. Tugann sé séo go léir le fios gur féidir aon aonad go hiomlán ón line ainmnithe gan athruithe nó beagnach gan iad a chur ar vásaí tiomana cúil.

Braitheann toradh tiúnta ar roghnú «goirt amháin» ar leith. Ach in aon chás, feabhsóidh an t-inneall an sá, gheobhaidh an carr ró-ghluaiseacht réidh. Chun a shabháil, это fiú a roghnú modhnú ar «Solex» ar «Tavria» — tá sé daz-2181. Má theastaíonn dinimic luasghéaraithe meadaithe uait, ansin rognaítear и daaz-21073. Déantar idirdhealú idir диффузоры trastomhas níos mó. Cruthaíodh карбюратор сео ле haghaidh mótair ле toirt де 1, 7, агус смолы это «Salex» сео shuiteáil ар на классики ба хор é ullmhú ле haghaidh tomhaltas breosla mór.

Breithnítear «Salexes» samhlacha 2108, 21083, 21051-30 — на tiomanaithe meánacha orga. Is féidir na comhiomláin in ann na tréithe dinimiciúla is féidir agus tomhaltas breosla níos lú a sholáthar, má dhéanann tú comparáid idir Saintréithe le hózón.

Rudaí tábhachtacha

Aon «Salexes» (ach amháin 21073) tá jets le poill an-tanaí. Ba chóir a thabhairt faoi Deara gur mar gheall air seo, go bhfuil na seaicéid an-iogair do Musor sa bhreosla, agus is minic a dhéantar an laib ar gcarbán féin. Mar gheall air seo, ba cheart scagairí breosla a atru go rialta. Chun iontaofacht a mhéadú, это féidir leat scagaire breosla insteallta a shuiteail. Tiocfaidh sé amach beagán níos costasai, ach is féidir an t-eatramh a mhéadú idir athbhreithniú an aonaid.

Má ghlactar leis a réiteach chun карбюратор Solex a shuiteáil chuig na clasaicí, ansin, sa bhreis ar карбюратор, является féidir páirteanna breise breise a bheith ag teastáil. Is féidir an t-aonad a shuiteáil le caitheamh aimsire an chórais EphH nó gan é — ní bheidh ach comhla leictreamaighnéadach neamhcheangailte ann. Bealach — это éasca le déanamh leis an gcóras seo. Ach maíonn saineolaithe go bhfuil EphH, cé go gceadaíonn sé 5% den gheilleagar breosla a bhaint amach, ach tá an córas neamhiontaofa agus go minic go dteipeann air. Agus lagdaíonn Sé Seo Go Mór ле hiontaofacht aonaid ар причуда.

Ionas nach féidir leis an gcomhla leictreamaighnéadach an soláthar breosla a chur ar an gcainéal réchasta ar an «sallas» (tar éis an tsaoil, nach bhfuil an t-aonad Ephh suiteáilte), tá sé riachtanach an comhla a bhaint . Ach is é bealach is éasca an comhla a nascadh ón nglas adhainte.

Nuair a shuiteáil «Salex» ar na vases tiomána cúil-roth, ní mór duit an «droim ar ais» a bhadh amach le breiseán é a nascadh tríd an gcomhla seiceála isteach bras chairet braos soláthair .

Conas na buntáistí is mó a fhail

Is beag a shuteáil «Solex» do na clasaicí chun na buntáistí go léir a fhail, ní mór duit coras adhainte a uasghrádú. In ionad an chaighdein, tá adhaint gan teagmháil suite ilte. Tá aon «Solex» cumraithe ar dtús agus Deartha chun meascán lag a ullmhú. Chun é a adhaint go héifeachtach, teastaíonn urscaoileadh níos cumhachtaí uait. Ní féidir leis an gcóras teagmhála adhainte eisiúint urscaoileadh den sórt sin, agus neamh-theagmhála — иди хайомлан. Is féidir leis gcorna voltas de suas le 25 míle volta a tháirgeadh. Ní bheidh imréiteach coinneal níos mó ná 0, 8 мм.

Nua nó Úsáidte?

Является ли leat «solex» nua a cheannach do na clasaicí, ach tá deis ann ceannach agus карбюратором и usaidtear. Sa dara cás, это gá athbhreithniú a dhéanamh air — glan na bealaí go criochnúil, диффузоры на Polainne. Ina theannta sin, is fearr na scairdeanna a cheannach agus a athsholáthar.

Ach ag an am céanna nach bhfuil sé fiú a cheannach táirgí nua-aimseartha — tá sé níos Fearr a iarraidh le haghaidh cairde agus cairde a rinneadh leis APSS. Is minic nach gcomhfhreagraionn scairdeanna nua-aimseartha atá i bhfeisteáin dheisiúcháin do mhéideanna a dhíriú.

Chun go n-oibreodh an диффузор oibriú go héifeachtach, baintear na burrs agus na sráideanna as chuid eilimintí. Cruthaionn lochtanna den sort sin aer a tharraingítear, agus ní dhiúltaíonn sé seo difear is fearr a lionadh sorcóirí.

CAD A D’FHéadfadh A Bheith Ag Teastáil

Ar an Gcéad dul Síos, Gá Páirteanna Breis cheannach ón paronnaít. Ach ní mór duit iad a dhéanamh go beacht le haghaidh «Deadks». Tá difríocht idir poill sa leagan faoi dhiffusers — «Weber» agus «Ozón».

  • В ionad dhá gaiscéad, это féidir leat ceann a cheannach, а это bhfull dhá poll. Tá sé a chur idir carberor agus seal — ghetynaks. Ina theannta sin, tógann siad ceann eile — le poll ubhchruthach. Tá sé Deartha le bheith suiteáilte idir an bailitheoir agus прокладка Getinakse.
  • Fós an píobán «troscan» a fháil. Ba chóir go mbeadh a fhad 80 ceintiméadar ar laghad. Seachas sin, ní shroichfidh sé an phíblíne breosla faoi na caidéil.
  • Próiseas suiteála

    Anois is féidir leat tosú a leagan síos:

    • A chosaint ar an bailitheoir ó shalachar ó dhul isteach, is é an t-urrann inneall gá go glan.
    • ansin ó na thiomaineann caighdeánach карбюратор dhícheangal agus cáblaí, chomh maith le píobáin.
    • A bhaint как chlúdach cábla демпфер aer, ar «SUPPACE» painéal bhaint как lúibín.
    • Является ли dromchla bailitheoir glanadh go néata, tá an shéalaithe bhfeidhm.
    • ndiaidh na hoibríochtaí sin, ní mór duit a gaiscéid shuiteáil i bhfoirm ceapaire. Ar dtús, tanaí, ansin tiubh, tar éis an — arís tanaí. Является ли это прокладкой задачи, если вы не можете выполнить ее. Agus mar sin go bhfuil an próiseas shuiteáil níos áisiúla, t suite карбюратора ar bailitheoir gan крышка. Ní mór don tiomáint демпфер bheith i os comhair и Chairr.
    • Feistithe radharc дроссельная заслонка — на ВАЗ-2104, если она не используется, как и GBC. Kulisu nó «héileacaptar» Tá ól uairanta i lár ionas go dtéann sé leis карбюратор réidh. Agus mar sin go ndéanann an chomhla nach jin ar earraigh ar earraigh, tá leideanna plaisteach suiteáilte ar an sá.

    • Далее, síneadh an cábla thiomáint shúchán thar chlúdach GBC agus é a shaincheapadh ag an bhfad riachtanach. Déantar coigeartú trí fhad chásáil a athru. Ansin tá an cábla ceangailte leis gcarbán.
    • Ina dhiaidh sin, is féidir leat an clúdach barr a shuiteáil.
    • Ar Aghaidh, tá an píobán soláthair breosla, «cúlú», téamh, ceangailte leis и карбюратор. Tá comhla seiceála ag bpíobán «tuairisceáin». Téann an t-earrach ar ais chuig ais an tsean-radhairc ar chlúdach an chinn sorcóra.

    • Anois ba chóir и соленоид comhla a nascadh leis sealaíocht почвы, le teagmháil dhearfach.
    • Ar Aghaidh, tá an scagaire aeir agus a chlúdach suite in áit.

    Gach, ar obair seo ar aonad shuiteáil curtha i gcrích. Ach tá sé fós go luath chun dul ag feidhmiú. Ní mór duit карбюратор a chumrú go cuí. Anseo thíos inseoidh muid duit conas é a dhéanamh ceart.

    Moltaí Speisialtóirí um Choigeartú 21073

    Le Zhymers caighdeánach «Solex» ní bheidh siad in ann a bhuail and dinimic. Sa chás seo, это féidir leat ionad карбюратор ag 21073. Gan athruithe, это féidir go leor a shuiteail, ach beidh meascan bocht a ullmhú sa chéad seomra. Dá bhrí sin, ar an gcead seomra, mótar a bheith in ann a chur go leor sá sholáthar делают разгон. Beidh an carr a fháil go han-mhall luas.

    Beidh an ráta ghluaiseacht fheabhsú go suntasach nuair a osclaíonn an dara ceamara. Agus beidh an carr léim ar aghaidh, cosúil le gabhar. Ach tá an éifeachtacht breosla an-íseal.

    Is féidir leis fhadhb a réiteach trí roghnú girler breosla is mó sa chéad seomra карбюратор. Má ionad tú é le 107, 5-110, ansin is féidir leat a fhail chomh tréan overclocking níos Fearr. Tá sé seo ar chomhréiteach idir coigiltis agus dinimic. Barrmhaith — в течение 115 дней после завтрака. Is féidir é a shuiteáil 117, 5. Ach beidh an sreabhadh méadú níos mó. Является ли meascan leis scaird i gceist, agus féadfaidh динамическим ухудшением.

    Scaird aeir den Chéad Seomra — 145, 150, 155. Le Breosla 117, Féidir 5 A Shuiteáil Aer 165.

    Coigeartú vaz 21083

    Caithfidh Anneall a Bheith Te, Ansinarigh An -Lebreigh ansraigh ansraigh ansraigh ansraigh and reibrich ansraigh and reibrich ansinarigh and seibreigh snámha ag baint úsaide as teimpléid speisialta. Является ли это leibhéal breosla is Fearr Ná Thart AR 23 мм на Mbun. Maidir leis meascan, faightear toradh is fightr má tá an scriú отвинченный ag 2 casadh, agus is é an scriu cáilíochta 4-4, 5 casadh.

    Разное

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *