Продажа квадроциклов, снегоходов и мототехники
second logo
Пн-Чт: 10:00-20:00
Пт-Сб: 10:00-19:00 Вс: выходной

+7 (812) 924 3 942

+7 (911) 924 3 942

Содержание

Двигатель 40906 на УАЗ Патриот (АИ-92, Евро-5) под кондиционер

Двигатель 40906 на УАЗ Патриот (АИ-92, Евро-5) под кондиционер

Каталожный номер:
  • 40906.1000400-10
Производитель :
  • ЗМЗ
 Модель :
  •  40906
 Объем двигателя, куб. см. :
  • 2,693
 Мощность двигателя, кВт (л.с.) :
  • 105 
 Гарантийный срок :
  • 12 мес. 
 Экологический класс :
  • Евро 5
Описание:
  • Бензиновый двигатель ЗМЗ-40905.10 и его модификации, серийно выпускаются в промышленном производстве ОАО «ЗМЗ» с 2012 года.
    На двигателе применены датчик абсолютного давления, топливная рампа с форсунками двухпоточного распыления, оптимизированная крышка клапанов, система вентиляции с подачей картерных газов в ресивер и привод газораспределительного механизма зубчатыми цепями.Предназначен для установки на автомобили повышенной проходи­мости производства ОАО «УАЗ». Применяемость: легковые и грузопассажирские автомобили УАЗ Patriot, Hunter, Pickup и CargoАвтомобили УАЗ с двигателем ЗМЗ-40905.10 соответствуют требованиям Правил ЕЭК ООН № 83-05В (экологический класс Евро-5)
Характеристики:
  • Тип двигателя: Двигатель внутреннего сгорания, с принудительным зажиганием, внешним смесеобразованием и впрыскиванием топлива во впускные каналы головки цилиндров
  • Число цилиндров: 4
  • Диаметр цилиндра, мм:  95
  • Ход поршня, мм: 94
  • Рабочий объем, л: 2,693
  • Номинальная мощность брутто, кВт (л.с.): 105 (142,8) 
  • Максимальный крутящий момент брутто, Н · м (кгс · м): 230 (23,5) 3900±200
  • Топливо: Бензин Регуляр Евро 92
  • Масса незаправленного смазкой двигателя, кг: 191,5

На нашем сайте вы можете приобрести всё для вашего внедорожника, начиная с обычных кронштейнов и прокладок, заканчивая дефицитными запчастями.Покупайте только лучшие запчасти у нас, вы действительно покупаете лучшее!

Наши Преимущества:
  1. Продукция идёт напрямую от производителей, поэтому цена всегда ниже чем у остальных.
  2. Все комплектующие всегда в наличии на складе, поэтому отправка заказа происходит в кратчайшие сроки.
  3. Отправку и доставку заказов осуществляем по всей России и СНГ. 4.
  4. Вся продукция идёт от проверенных производителей, что гарантирует отличное качество и надежность.
  5. Вам остаётся только сделать выбор и заказать. У нас существуют удобные способы оплаты, как наличный расчёт, так и безналичный. При желании можете воспользоваться доставкой с наложенным платёжом, то есть оплатить товар при получении. Так же мы всегда можем помочь в подборе запчастей для вашего автомобиля.

Просто добавьте товар в корзину, заполните анкету и наши Менеджеры свяжутся с Вами!

Отзывы не найдены

Оставить отзыв на этот товар

Поделитесь мнением с другими покупателями

Написать отзыв

Двигатель ЗМЗ-40904 на УАЗ Хантер (АИ-92, Евро-3)

Двигатель ЗМЗ-40904 на УАЗ Хантер (АИ-92, Евро-3)

Каталожный номер:
  • 40904. 1000400-90
Производитель :
 Модель :
 Объем двигателя, куб. см. :
  • 2,693
 Мощность двигателя, кВт (л.с.) :
  • 105 (142,8) 4600±100
 Гарантийный срок :
  • 12 мес. 
 Экологический класс :
  • Евро-4
Описание:
  • Бензиновый двигатель ЗМЗ-40904.10 и его модификации, серийно выпускаются в промышленном производстве ОАО «ЗМЗ» с 2012 года.
    На двигателе применены датчик абсолютного давления, топливная рампа с форсунками двухпоточного распыления, оптимизированная крышка клапанов, система вентиляции с подачей картерных газов в ресивер и привод газораспределительного механизма зубчатыми цепями.Предназначен для установки на автомобили повышенной проходи­мости производства ОАО «УАЗ».Применяемость: легковые и грузопассажирские автомобили УАЗ Patriot, Hunter, Pickup и CargoАвтомобили УАЗ с двигателем ЗМЗ-40904.10 соответствуют требованиям Правил ЕЭК ООН № 83-05В (экологический класс Евро-4)
Характеристики:
  • Тип двигателя: Двигатель внутреннего сгорания, с принудительным зажиганием, внешним смесеобразованием и впрыскиванием топлива во впускные каналы головки цилиндров
  • Экологический класс: Евро 4
  • Число цилиндров: 4
  • Порядок работы цилиндров: 1-2-4-3
  • Диаметр цилиндра, мм: 95,5
  • Ход поршня, мм: 94
  • Рабочий объем, л: 2,693
  • Номинальная мощность брутто, кВт (л. с.): 105 (142,8) 4600±100
  • Номинальная частота вращения, мин-1: 4000
  • Максимальный крутящий момент нетто по ГОСТ 14846-81, Н · м (кгс · м): 230 (23,5) 3900±200
  • Частота вращения, соответствующая максимальному крутящему моменту, мин-1: 3900
  • Топливо: Бензин Регуляр Евро 92
  • Система выпуска: настроенная
  • Масса незаправленного смазкой двигателя, кг: 191,5

На нашем сайте вы можете приобрести всё для вашего внедорожника, начиная с обычных кронштейнов и прокладок, заканчивая дефицитными запчастями.Покупайте только лучшие запчасти у нас, вы действительно покупаете лучшее!

Наши Преимущества:
  1. Продукция идёт напрямую от производителей, поэтому цена всегда ниже чем у остальных.
  2. Все комплектующие всегда в наличии на складе, поэтому отправка заказа происходит в кратчайшие сроки.
  3. Отправку и доставку заказов осуществляем по всей России и СНГ. 4.
  4. Вся продукция идёт от проверенных производителей, что гарантирует отличное качество и надежность.
  5. Вам остаётся только сделать выбор и заказать. У нас существуют удобные способы оплаты, как наличный расчёт, так и безналичный. При желании можете воспользоваться доставкой с наложенным платёжом, то есть оплатить товар при получении. Так же мы всегда можем помочь в подборе запчастей для вашего автомобиля.

Просто добавьте товар в корзину, заполните анкету и наши Менеджеры свяжутся с Вами!

Отзывы не найдены

Оставить отзыв на этот товар

Поделитесь мнением с другими покупателями

Написать отзыв

байани далла-далла, гьяра, да саке дубава

Касар му, мусамман редкий да ядада Двигатель ЗМЗ 409. Двигатель Wannan aka kammala таре да УАЗ «Bakan’ane». Har ila yau, engine da aka sanya a cikin «Sables» da «barewa».

Тарихи да шука

Тарихи Заволжский двигатель шука яна фор шекару 45. Шекарар 1958 года ЗМЗ а цикин абин да сасса да зай фи дацева саня дага алюминий симинтин гами а двигатель шука сауя а цикин кауйе. А нан муна самар да силовые агрегаты для Горького, Ульяновска да кума Москва Мота Предприятия.

Двигатель фарко, ванда ака тару кан ши — яна да Газ 21 Волга мота. Двигатель компании Hankali я кару iyãwarsa да кума iko. Ci gaba da inganta kayan aiki management, samar da fasaha. Musamman kishin da shuka domin samar da injuna da hankali литейный завод shafin.

А 80 цара фарко 4-силинда 16-бавул фетур двигатель цикин ванан шука. Его girma ya 2.3 lita, da kuma wani микроконтроллер sarrafawa ciki konewa engine, wadda ke da alhakin allura da kuma ƙonewa tsarin. Двигатель Wannan он же Кира ЗМЗ 4062.

Мотор 409 ЗМЗ

А кан наура май мота да ака кафа 1996, да шекара. Yau a kan tushen da ciki konewa engine samar da dama raka’a tare da wani ƙarfi daga 2,3 zuwa 2,7 лита. Wannan saitin model 406 da 405. Двигатель Wannan ya hada da 409. Wannan Mota да ака фи Dacewa Сака Кан Вани Сабон zamani да кума cikin gida motoci УАЗ кума Газ. Dukan waɗannan ikon tsara shuke-shuke, da kuma an bayar da wani Преобразователь газа samar gaba daya daidai da Euro-2 nagartacce.

A kawai ‘yan shekaru na samar da injuna sau da yawa an hõre tsanani canje-canje da kuma inganta. 2003, da zane da aka модифицированные распределительные валы. Дон майе гурбин натяжитель такалма санья на роба, да сука зо таре да вани алама, вадда за та рабу да му фита матсала да газавар да наура май айки да карфин рува толкатели сабода обрастание двигателя май лаласева роба каяйякин.

Саан нан кума, таре да цева да шука кунна шиго да ака гьяра домин м двигатель ака гьяра, управление я йи зато, хар ма фийе да цанани гьяра на та каяйякин. распредвалы царин майе гурбинсу и сауки таро. Wannan nan da nan ya shafa da aminci. Ан йява васу кьяутаюва.

Яу Заволжский Завод — вани ци-габа м Предприятия. Продукты, Ванда ака Самар нан яна да высокий йи да кума inganci.

Bayani dalla-dalla ICE ZMZ 409

Мотор 409 ne 4-Silinda linea двигатель, микропроцессоры wanda aiki ta hanyar. Wurin zama naúrar girma na 2,6 л, da mataki na matsawa -9. Aiki hanya на цилиндры 1-3-4-2 shirya makirci, да коленчатый вал не juyawa кан hanya. Matsakaicin karfin juyi Цифры ne 230 кг-см a 3900 об/мин. мотор весит 190 кг. Да икон самар да царин на двигатель пе allura па человек fetur a cikin bututu. Самун иска царин, ванда ака йи амфани да икон наурар, руфе, я тиласта матаки, айки та ханьяр да корау матса ламба чикин шайе царин. Смазочный царин не кума ваджиби, а хадэ таре да феса. Саньяя царин да ака габатар цикин науи на рува, да кума тиласта руфаффияр. Электрический каши вакилта а матсаин гуда вая царин.

мотор Зейн

Лаакари да Зейн да кума баббан ака гьяра на мота ЗМЗ 409. Фарко, гейм да Силинда блок. Ainihin abu ga site aiki a matsayin m Cast baƙin ƙarfe. Tsakanin цилиндры injiniyoyi sanya musamman tashoshi ta hanyar abin da охлаждающая жидкость ака kẽwayãwa. Моноблок zane riga yana da duk abin da kuke bukata da kuma duk ramukan don amince da abin da aka makala da lubrication tashoshi. Ƙananan ɓangare nawanan naúra tana sanye take da goyon bayan ga babban подшипники га коленчатого вала таро. Подшипники Rufe wadannan ba za a iya maye gurbinsu.

Силинда шугабан наура тана санья а матсайин ванда я чанджа вани ангаре на алюминий. Silinda shugaban sanye take da mashiga ruwa da kanti bawuloli. Коване Силинда яна да Бию Бавулоли. Дама машига рува, да кума бар шайе бавулоли. Гидротолкатели zai rabu da aiwatar da hannu daidaitawa da rata. Yanzu cams gibba и kayyade та атоматик.

Поршни ana kuma Ya sanya daga алюминий. Wadannan sassa да термостатический абун да аке сакава. Юбка da aka yi da ganga dimbin yawa profile, kazalika da musamman топографический сиффофин, wanda zai iya muhimmanci inganta Gudun-a, kazalika da rage gogayya hasãra.

A kasan kowace fistan yana da baki GROOVES wanda ake yi domin su hana yiwu iyakar fistan sãme kasa na bawul faranti a lokacin da zai yiwu aiki magudi.

Fistan zobba ana saka a kan kowane daga uku поршни. Двигатель байани далла-далла 409 хада бию матсава кума дайа май скребок зобе. Игра на матсананчин поверхности матсава зобе, саан нан и руф таре да вани мусамман Слой пористого хрома. Ƙananan zobe da aka rufe da kuza, da kuma sauran surface ne phosphate zobba.

Коленчатый вал sanya daga wani sosai m baƙin ƙarfe. Я пятиопорный, домин мафи саллама на гойон баян санье возьми да противовесы. Носок коленчатого вала да кума хвостовик зо таре да роба нравится.

Фабрика да вал я кузари дайдайта. Дон кавар да корар та ось, инджиниойи ВС iyakance та инь амфани да бию шайбы, ванда ака shirya гаресу на цакия ко на уку хали. Шайбы дирка, би да би, я кунши полушайб.

lokaci tsarin

распредвалы двигатель cikin aka sanya da simintin. Каян айки матсаин пластичный баин арфе. Domin cimma fi juriya da ya sa, поверхность распределительного вала shige musamman magani.

Wadannan sassa juyawa a Bearings, Wanda aka kafa ta Silinda kai da kuma musamman m iyakoki da Ya sanya daga алюминий.

Туки — саркар, бию-матаки. саркар натяжной царин не да заайи амфани да гидронатяжителей.

A bawuloli a cikin Wannan Engine, также известный как sanya na musamman tsaurin karfe. 409 двигатель санье берет да бавулоли, ванда ака джуя су локачин айки. Гидротолкатели, также известные как распредвал. Тун да яке ванан двигатель 409, дамар та баяни далла-далла ба дайдайта зазоры сабода да амфани гидротолкатели. Баул марамари ан царя ядда бийу мармари. Wadannan sassa kenan da injuna daga Vaz 2108. Толкатели гидравлики не cikin wani nau’i на цилиндрический kofin, da man kawota daga Silinda kai.

смазка царин

Двигатель 409 («УАЗ Бакананье») санье бери да хада смазка царин цева спреи матса ман фетур цаканин гогайя сасса. Смазочный царин хада да ман фетур да кванон руфи, фамфо, бутуту да кума бавулоли, май вураре цикин силинда кай, да коленвал, ман таче да кума карфин ман на лантарки масу ауна сигина.

саньяя царин

змз двигатель 409 санье таке да вани рува, руфе, я тиласта саньяя царин. Царин габатар цикин вани нау’и на рува куртка кан силинда блок, да силинда кай, да рува фамфо да кума термостат, да охлаждающая жидкость заззаби хаска, да кума на янайи думама янайи на хаска.

ЗМЗ 409 двигатель на самар да мафи кьяу дука термальный янайи чикин кевайон 80-90 цифр. Яна яна гоян баян да термостат. Яна айки та атоматик. Правильный yawan zafin jiki kula ba ka damar bukatar kadan tabbatarwa внедорожник УАЗ. Двигатель 409-й модели яна да баббан ядда я даце, кума да чикаккен баянинса — вата баббар лаласева.

Saboda haka cewa direban zai zama a kwantar da hankula da kuma ZMZ 409 ba перегрев da engine, da injiniyoyi sun kawo wa gaggawa gaban haske kwan fitila zazzabi. Nuna alama aikin idan zafin jiki ya wuce 104 digiri waje. А хаска, также известная как саман лагирето танки. Wajibi ne a tabbatar da cewa engine ba перегрев, in ba haka ba da engine za bukatar a gyara 409.

вадата царин

да икон самар да царин ванда яна да вани двигатель 409 — инжектор. Сабода хака, царь мацайин ман фетур аллура бутуту зува кау да та ваджен инжектор. Каршен не габа дайя саррафава да вани май кула ко квамфута. Арас мотор вадата царин да ака ширя дага ман фетур танк, гуданар да лантарки фамфон, таче, да кума топливопровода двигатель.

tabbatarwa

Дон ванан мота айки дайдай а да фарин цики на да май ши, ши ваджиби не дон инь гьяра кан акаи-акаи. Sa’an nan, karkashinwanan yanayin da engine za высокое качество па айки. Don yinwannan, naúrar kamata a yi amfani kawai высококачественные смазочные материалы fetur da kuma.

Дон кула да кума кула да дукан зама доле царин да кума мота. Kawai a kan wadannan yanayi, da engine zai šauki tsawon da za su yi aiki ba tare da kasawa. Wajibi ne a kai a kai duba mai matakan, охлаждающая жидкость, sanyaya famfo bel tashin hankali.

Мотор та йи айки аминс, таббата а кула да самар да вутар лантарки да царин. Kawai idan akai tabbatarwa shi ne zai yiwu cimma barga aiki. Kana bukatar ka tabbata cewa duk sadarwa suna dogara da man fetur, kuma bukatar lokaci zuwa lokaci don wanke man fetur инжекторы.

tambayoyi gyara

Gyara na engine iya bukatar idan nisan miloli ne game da 300 kilomita dubu. Bukatar gyara na iya faruwa a baya idan mota ko naúrar amfani da musamman matsananci yanayin.

Gyara na engine 409 wajibi ne idan da ikon fall an rage karfin man matakin idan mota smokes da kuma man fetur amfani karu.

Двигатель sassa для продажи, дон хака майе гурбин сава сасса ко majalisai ne ba wani babban yarjejeniar.

отзыва

УАЗ «Баканьяне» (мотор 409да ака сака кан ши) а фили я нуна канта цикин раши на ханёйи. Kan Hanya Cikin Wannan Mota Hau YardarSa. Дук да хака, двигатель cikin wasu 409 рейтингов ya gauraye. Wani ikirarin cewa engine yana mai, wani ya rubuta a kan forums cewa fuskanci mafi girma man fetur amfani. Mutane da yawa rubuta cewa wani Jeep UAZ двигатель 409 ba dace da tuki kan kwalta. Амма кан sauran motoci, Wannan Engine ne sosai kyau nuna kanta.

a ƙarshe

A General, da Engine 409 («Бакан’ане») — waken shi ne mai kyau powerplant, yayin da kudin da shi ne da yawa m, da kuma aiki sigogi da kuma bayani dalla-dalla na engine , калла ба муни фие да васу мотоци. Amma zamani waje motoci, SUVs ne mafi kudi fiye da kudin da UAZ «Bakan’ane».

Ан кума заайи айкин кан канджи на цики конева двигатель каркашин газ, ко да яке сакамакон ирин ванан гяре-гьяре не ба мусамман арфафа.

Za a cewa kamar yadda na iya, da «Патриоты» da aka sayar da kuma kasuwanci a cikin mota kasuwar. Зака кума ия сая 409 да двигатель дабам. Камар ядда ака амбата а рига, суна саня ба кавай а кан «Патриоты», амма кума а кан «барева», «Соболь» да «Волга».

Saboda haka, za mu fitar da siffa wanda yana da 406 engine bayani dalla-dalla, na’urar, zane da kuma tarihi na asalin.

Zmz-409 Motor: Spezifikatioune, reparéieren, iwwerschaffen

Eisem Land, eng speziell Popularitéitéitéité verbreet Motor Zmz 409 gouf kritt.

Planz Geschicht

D’Geschicht vun der Bravanomesch Iwwerlänn war hei fir 45 Joer. 1958 hunn d’Zsmiess, op deem se haaptsäch ze produzéieren a vu Aluminin am Algeschäft erlift, op engem enger Motor Fac Factoresch ersat. Hei waren Kraaft Eenheeten fir Gorky, éierlechivosky, souwéi Moskau Automotive Entreprise.

Den éischten Motor deen op et versammelt gouf gëtt de Gas 21 fir de Vulging Auto Planz. D’Engmather Plèrespläng dauernd Seng Fäegkeeten и Kraaft eropgaang. Erausfuerderunge, Excourseuren, Produktioun, déi rëtt e besse verbessert ginn. Besonnesch op der Planz fir d’Produktioun vun de Motor bezuelt fir d’Schmelz.

Номер 80er sinn déi éischt 4-Zénk -sten an 16-Ventz nëmmen 80er Bonusstiod sollt bei dëser Fabréck entworf. De Volontumer war 2, 3 Deeg (Léngter ukommen, an d’Ufourette de Mikekoromeron a Oltitiounsysteme verännert gouf. Dëse Motor krut den Numm Zmz 4062 kritt.

Мотор ЗМЗ 409

Оп дер конвейер, война дест Мотор vun 1996 ageriicht. Haut, méi Unitéiten mat engem Volume vun 2, 3 op 2, sinn 7 Liter op der Basis vun dëser sinn. Dës sinn Astellunge vun Modeller 406 a 405. Dëst ëmfaasst 409 Moteur. Dëse Motor использует Preferenz на современных Gewalt Cars УАЗ и Газ установки. Все поколения, разработанные с учетом требований стандарта Euro-2, снабжены задним матом.

Fire e puer Joer vun Produktioun, goufen d’Motore zu seriöse Ännerungen и утонченный молочный пуэр. 2003, Gouf den Design vun der распределительные валы geännert. A Stären duerch d’Schung vun натяжители aus Plastik ze schounen, dat wéinst ären vun Motor Ueleg mat Plastik zouzedrécken Produiten Geruch vu de Problem vun den Echec vun hydroulesch толкатели gespillt erlaabt.

Dono vill Zäit sinn d’Planzegard of, déi sech ofaktioune fir besonnesch wichteg proimséiert, ännert d’Lige vun Méiglungen. De Verdeelungsdrockssystem gouf duerch e vereinfacht Node ersat. Et huet direkt d’Zouverlässegkeet beaflosst. Du waren och vill aner Moderniséierung.

Haut, d’Savolzhsky Motorant as eng fortgeschratt Haushëllef. Produkter hiergestallt hei hunn héich Leeschtung a Qualitéit.

Spezifikatioune vun DVS Zmz 409

409 ass de Moto a 4-Zyplines, eng Rei Motor gesot huet, d’Mikrosprochungen kontrolléiert. D’Aarbechtspolumen vun der Eenheet ass 2, 6 литров, Kompressiounsverhältnis -9. D’Uerdnung vun den Zylinder ass ersat no Schema 1-3-4-2, réckgängeg op der rietser Säit. Максимальный показатель нагрузки составляет 230 кг-см при 3900 об/мин. D’Mass vum Motor ass 190 кг. De Stroum System vun dësem Motor ass d’Brennstoffinjektioun an d’Päif. Де Вунгсистем; ass opgemaach an deser Plackseenheet, dëst a deser Moossnam, fir dass wéinst dem Haapschlag System applizéiert gëtt, wéinst dem Ofladungssystem ugewisen gëtt. De Schmierstoffystem ass och forcecéiert, kombinéiert, mat Spaltung. De Killing System as a Form vu Flëssegkeet vertruedentéiert, kompitongen an zougemaach. Den elektresche Deel gett as Een-Drot System Presentéiert.

Motor Design

Betruecht den Design and d’Haaptkoden vun der Zmz 409 Motor Noden. Éischten iwwer d’Block vun Zylinder. D’Haaptmaterial fir dësen Node servéiert Grippet Eisen. An der Zygaren, d’Ingenieuren hunn all Channselspiedelen gemaach. Fir wéi de Killmëttelgréng dass een d’Conkor täermat gemaach huet. Моноблочная конструкция включает в себя все нити и все лаки для смазки и фиксации каналов. Den ënneschten Deel vun dësem Node ass mat Ënnerstëtzer ausgestatt fir Naturvölagenten fir de Crankshaft ze montéieren. D’Deckele vun dëse Lager kënnen net ersat ginn.

De Kapp vum Zylinderblock gëtt a Form vu Goss Aluminiumdeeler gemaach. GBC коврик для задницы Intake and d’Auspuffespräg ausgestatt. Jiddereng vun den Zylinder ass mat zwee Ventil ausgestatt. Op der Rietser sinn an der lénker Ausbezuelen Déi Heydrophephaciste fir déi manuell Upassung vum Lmpf lassgelooss. Elo sinn d’Cams является автоматическим Modus justierken.

Поршни sinn och aus Aluminium gemaach. Dës Deeler hunn Thermorguléierende Inserten. Den Rof as eng faass zafe geschafene Profil gemaach, и och mat engem spektroresche Mikorerefiefft, wat och ëmmer méi Objektiver erlaabt.

Dee Buedem vun all Piston huet schwaarz Grooves, déi gemaach gi fir meiglech Piston ze vermeiden datt de Piston um Enn vun der Ventilplacke mat méiglecher Aarbechtsstanderung ze verhënneren.

Кольцо поршня sinn dräi fir jiddereng vun de Pistons montéiert. Op den Motronium 409 gëtt déi technesch Charakteristen fir zwee Kompression en Overtim vum Uelegruch bitt. Wéi fir déi baussenzeg Uewerfläch vum Kompressiounsring, ass et vun enger Schicht vum spezielle pororesche porromium ofgedeckt. Den ënneschten Ring ass mat Tin bedect, an de Rescht vun der Uewerfläch vun de Réng ass phosphatated.

De Crankshaft gëtt gemaach vun engem besonnesch haltbare Goss. Hien ass e Fofgunn, fir sech Fiefler op de Kontar Besseres, dee sech e Kärecher mat Géigewiichter ausgewielt gëtt. Sock vun der Crankshaft, souwéi de Schank mat Gummiverals.

Op der Planz war de Cam dat mat Dynamik geschitt. Fir et duerch d’Axen ausgeschloss, hunn d’Ingenieuren et mat zwee Widderhuele limitéiert, dii op béide Säiten vun der Mëtt oder drëtte Lager sinn. Stubrain Headers, amplaz, besteet aus enger Hemisphär.

Systemer Verdeelungsystem

Schalter an dësem Motor gewiessselt ginn duerch Casting gemaach. D’Material huet eng héich Stäerkt Goss Eisen gedengt. Fir méi grouss Resistenz mei grouss Ausbezuelung ze erreechen, ass d’Uewerfläch vun der Camshaft eng speziell Veraarbechtung passéiert.

Dës Deeler ginn op Lager rotéiert déi vum Zylinder Kapp an speziell erausuelbare Deckele vum Aluminium ausgemaach sinn.

Фюрт-Кетте, Цви-Бюн. Den Chinat Rension System получает мат hydadulesch Kampfen.

D’Livten an dësem Motor si aus besonnesch haasswäit -ehtlänger. 409 De Motor ass mat Ventile ausgestatt déi wärend der Operatioun dréit. De Drive get aus dem Hydroze vun der Распредвалы duerchgefouert. Хорошо dëst ass de Motor 409, Seng technesch Charakteristiken erlaben Iech net d’Lücken ze regléieren wéinst dem Hydrosthekters. Ventil Springs ginn an der Form vun duebelen Quellen gemaach. Dës Deeler ginn mat Motiven vu Vaz vun de Vaz vun de Vaz gemaach

schmierst System

De Motor 599 («Watt Patratog» as e knaschtege Subriber-System ausgestatt, deen ënner Drock vungrénge fuert. De Schmierssystem besteet aus engem Uelegkrankcase, Pompel, Düsen an Ventile, Uelegbangen am Kanal, Crankhaft, Uelegfilter, wéi och elektronesch Uelegdrock03. 9003.

Killdoming System

D’Mound 4099 Motorot »Mat Qualitéit, huet den Cillmier Erfolleg aus enger Dekorenzystem.0003

De Cmzra Aftre 599/75 Bitt de beschten tipalen den anten neschenwiertzegen-trainéierende Powerraenschaft bannent der 80-0 Grad. Et ënnerstëtzt ден Термостат. Et funktionnéiert Automaticesch. Déi richteg Temperaturleitung erlaabt Iech en onpentante Suv Suv ze maachen. De Motor vun der 409th Modell huet eng héich Wirtschaft, an Seng Detailer sinn e grousse zouzedrécken Resistenz.

Fir de Chauffer gin roueg, ZMZ 409 Moteur net overheat hat, goufen d’Ingenieuren op der bäi der Luucht ett vun der Noutfall Temperatur Modus ugewisen. D’Luucht gëtt Aarbecht wann d’Temperatur iwwer 104 Grad geet. Сенсорный датчик установлен на заводе Heizkierper Tank. Et ass néideg, fir dass de Motor net overheat, soss ass et eng Reparatioun vun 409Мотор.

Power System

De Stroum System deen de Motor 409 en Injektor huet. Dofir gëtt se a Form vu Brennstoung an der Päif mat engem Injektor gemaach. Déi lescht получить весь kontrolléiert vum Controller Oder dem Computer. De Condro as System selwer esou organiséiert ass vum Brunstor Tanker organiséiert, etabléiert elektresch Ausstellungen, an ENG Breindéngscht fir de Motocatioun fir de Motocil ënnerstëtzt.

Ënnerhalt

Bestaat fir dësen Motor virun Iech vill Leit am Freed an sengem Besëtzer ze schaffen, musst Dir reegelméisseg den Ënnerhalt betreffen. Доно Ванн een op ass wou enmat Centall ass, gëtt de Motor un héich Leeschtung vum Percept. Fir dësen Zougehud kënnt nach nëmmen héichwäerteg Qualitéitstruktiounen a Lubrikanten ze benotzen.

Et ass nooutwendeg fir all Systemer vum Motor an den Auto ze këmmeren an z’erhalen. Nëmmen op esou Bedéngungen gëtt de Motor laang gedauert a geet ouni Konsidaritéiten. Et ass nooutwendeg fir reguleg Uelegungsqualitéit ze kontrolléieren, cool ze kontrolléieren, vun der Killmëttelgank.

Dauschtert awer datt zum Karréne fir de Muechtssystem vireng ass. Nëmme ënnerleien zu regelméisseg Ënnerhalt kann eng stabil Operatioun erreecht ginn. Et ass noutwendeg sicher ze sinn datt all Fruessverwëssen zouverléisseg sinn, ass et och noutwendeg fir d’Brennstoffinstatt vun Zäit zu Zäit ze botzen.

Reparatur Froen

De Motor Reparatur kann brauche wann d’Kilometer ongeféier 300dausend Kilometer ass. De Besoin fir Reparatur kann virdrun optrieden, wann den Auto oder d’Eenheet an der besonnesch haart Ëmfeld benotzt gouf.

D’Reparatur vu 5599 Eng Esmot ass deemols do wou d’Mäert steet, fällt den Iwerdum nach eropgaang, an de Brennstum gëtt formell.

Ersatzdeeler ginn fir de Motor verkaaft, а также ersetzt e verschlësselte Saachen oder Wirbelen déi vill Aarbecht, представитель.

Rezensiounen

«Patriot» Upa (Motor 409 as op et installéiert) weist gutt a Konditioune vu Mangel u Stroossen. Duerch Off-Strooss на Auto op eng Freed. Wéi och ëmmer, de Rescht vun der 409 Motor Bewäertungen hunn zweedeiteg.

Разное

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *