Продажа квадроциклов, снегоходов и мототехники
second logo
Пн-Чт: 10:00-20:00
Пт-Сб: 10:00-19:00 Вс: выходной

+7 (812) 924 3 942

+7 (911) 924 3 942

Карбюратор, карбюратор — дергается, провалы когда давлю на газ — Народ, подскажи !!!

#1 ВНЕ САЙТА   Ozon

Отправлено 01 April 2015 — 21:44

В хозяйстве у меня есть УАЗик, на нем карб стоит ДААЗ 4178-40, на холостых работает нормально, как начинаю трогаться так давится дикие провалы, бывает даже глохнет. А уже как продавил, так едет очень весело. Что в карбе нужно подкрутить, поменять, подскажите.


  • Наверх

#2 ВНЕ САЙТА   Rom

Отправлено 01 April 2015 — 22:31

Карб это равносильно черному ящику, надо ехать к спецу, иначе сейчас мало кто знает их.  


  • Наверх

#3 ВНЕ САЙТА   alexnaz

Отправлено 01 April 2015 — 23:32

Зажигание может сбилось? У меня такое же было на карбюраторе, после настройки его карбюраторщиком все провалы и дергания,- пропали. 

Сообщение отредактировал alexnaz: 01 April 2015 — 23:34

  • Наверх

#4 ВНЕ САЙТА   ЛEШИЙ

Отправлено 02 April 2015 — 03:15

Если зажигание не электронное- то загорелый прерыватель, нет на нём зазора, разносчик, какая- то свечка, льёт карб, зажигание, прробивает проне провод и много разных вариантов.

Нужно ехать к спецу.


  • Наверх

#5 ВНЕ САЙТА   mara

Отправлено 02 April 2015 — 08:46

Причин для этого может быть много, например малые зазоры в свечах, свечи копченые провода , сильно раннее зажигание, карб льет или наоборот беднит сильно. Вообщем начинать надо от простых вещей к более сложным с неисправностью самого карба.

  • Наверх

#6 ВНЕ САЙТА   sadovnik

Отправлено

02 April 2015 — 09:30

Для меня карбюрато всегда был загадочным устройсвом в автомобиле, никогда не получалось с ними разобраться. Если с пониманием  так как и у меня то лучше сразу к мастеру, хотя по карбам их сейчас не так много хороших осталось.


  • Наверх

#7 ВНЕ САЙТА   ice cool

Отправлено 02 April 2015 — 10:02

Все очень просто,не работает ускорительный насос.Для этого снимаешь воздушный фильтр,смотришь в камеру карбюратора ,там писюн висит(нет поднимать его ,баб звать не надо ),нажимая на педаль газа посмотри ссыт он или нет,если нет,возьми булавочку и почисть отверстие,если не помогло,посмотри мембрану на ускорительном насосе она порвалась.

Это приемлемо в случае ,если машина ехала и стала вести себя с описаными симптомами.

Ну раз карбюратор под разобрали ,можно снять верхнюю крышку и продуть все жиклерчики компрессором или по дедовски насосом.


  • Наверх

#8 ВНЕ САЙТА   Алекс

Отправлено 02 April 2015 — 11:05

Сейчас на карбах практически только старые авто, новых же не выпускается, где на них брать зч если что? В частности на Пирбург.

  • Наверх

#9 ВНЕ САЙТА   VOIN

Отправлено 02 April 2015 — 11:24

Раньше сам делал карбы, не доверял никаким дядькам. Если сам шаришь и руки не из ж, то — сразу смотри Вакуум опережения зажигания на трамблере, сними трубку вакуума с карба и ртом втяни, создавая разряжение, если трубка держится на языке(прилипла), знач вакуум есть, тогда смотри ускорительный насос карба, чтоб в первичку при нажатии рычажка привода шла ровная струйка бензы. Трубка должна лить строго в центр. Потом смотри свечи-провода, зажигание, сильно раннее будут провалы и цокоть пальчики, позднее будет тупить и дергать. Ну и еще есть куча моментов о которых рано писать, смотри прежде всего самое важное что описано выше.


  • Наверх

#10 ВНЕ САЙТА   Shurik

Отправлено 02 April 2015 — 16:24

VOIN, точно я уже и забыл об вакууме, это первое что надо проверить когда провалы, с этого и нада начать.


  • Наверх

#11 ВНЕ САЙТА   ice cool

Отправлено 02 April 2015 — 17:09

При порванных вакуумных трубках мотор и на холостых будет троить


  • Наверх

#12 ВНЕ САЙТА   Алекс

Отправлено 02 April 2015 — 18:42

При порванных вакуумных трубках мотор и на холостых будет троить

Речь о вакууме на трамблере — чего это ему строить? Не будет!
Это если пробой обрыв шланга в вакууме тормозов, вот тогда будет болтанка, а не строить, попросту не будет холостых потому что будет подсос воздуха в впускной коллектор.

  • Наверх

#13 ВНЕ САЙТА   mara

Отправлено 02 April 2015 — 18:52

Если снять вакумную трубку трамблера с карба, то ничего не изменится на холостых не троить, ничего, просто будет обычный хх. А вот в движении если не будет вакуума на трамблере, то будут нормальные такие провалы, мало не покажется.

  • Наверх

#14 ВНЕ САЙТА   Ozon

Отправлено 20 April 2015 — 21:27

 Всем спасибо за советы и наконец руки дошли до карба, на выходных поменял вакумную мембрану на трамблере, была с дыркой, купил на рынке 15 гривен и продул компрессором.

также немного добавил зажигания. В воскресенье покатался вроде все путем,  провалов не, но пара раз было на когда подымаюсь подъмчике и машина как давится что может быть?


  • Наверх

#15 ВНЕ САЙТА   mexanik

Отправлено 20 April 2015 — 21:43

Если на горку то зачастую уровень малый в п/к и бензы просто не хватает под углом.


  • Наверх

#16 ВНЕ САЙТА   Ozon

Отправлено 20 April 2015 — 21:45

Если на горку то зачастую уровень малый в п/к и бензы просто не хватает под углом.

Уровень где что это п/к?


  • Наверх

#17 ВНЕ САЙТА   mexanik

Отправлено 20 April 2015 — 21:57

поплавковая  камера


  • Наверх

#18 ВНЕ САЙТА   bobig

Отправлено 26 February 2016 — 21:13

подскажите пожалуйста

мотор с БСЗ. блок умз 414, гбц 421 под 92 бензин(точена). карб -пекар 151с.

 

зазоры клапанов по библии. у карбюраторщика отрегулировался.

 

выставляю зажигания по первой метке на шкиве (2-я метка — вмт) — нет детонации. — по стробоскопу.

ставлю еще раньше — примерно +10 градусов — не детонации

ставлю в 0 (во ВМТ) — нет детонации

ставлю +5 — нет детонации

+ 10 — нет детонации

-5 — нед детонации

+ 15 — нет детонации

оставил +5 — прием есть, едете бодро…

проверял — прогретый нормально мотор, ровная дорого, прямая передача — быстрое нажатие педали.

на слух выставлять пробывал — аналогично, ее нет.

 

а куда детонация делась? с одной стороны хорошо — я другой. а почему нету? бензин 92.

 

заводится легко в холодную и горячую. работает ровно. посторонных звуков нет.

 

дал газку — она типа напряглась и побежала сразу же…

 

спасибо за подсказки


  • Наверх

#19 ВНЕ САЙТА   IliaKharkov

Отправлено 27 February 2016 — 09:17

Либо мало точили ГБЦ, либо заклинивший в начальном положении центробежный регулятор в трамблере.

Какая высота ГБЦ?

Попробуй выработать бензин и залить А-80, посмотреть будет ли на нем детонация, и в каких режимах.


  • Наверх

#20 ВНЕ САЙТА   diman

Отправлено 27 February 2016 — 09:18

Заметил тот же самый эффект, на бензинке — не уаз, грешу на бензин. Что то они туда добавляют. И еще заметил что глушишь движок и глохнет через секунду а не сразу. все проверял и отклонений не нашел в движке.


  • Наверх

риалов gléas, gnéithe, agus chuaird aiseolas

Ag an tús samhlacha paisinéirí GAZ agus UAZ-31512 a bhfuil aonaid chumhachta carbs suiteailte Sraith K-126. Níos déanaí, na hinnill atá feistithe le gnéithe cruach an tsraith K-151. Tá na carbs atá déanta как «Пекар». Le linn a n-oibriu, agus úinéirí gluaisteán príobháideach, agus gnóthaí ag tabhairt aghaidhe deacrachtaí áirithe i dheisiu agus seirbhísiú. Ós rud é go bhfuil deepadh на карбюраторе K-151 bhfuil difríocht shuntasach idir múnlaí roimhe seo. Sa chás seo, bhí eolas faoi na gnéithe Dearaidh an-gann.

Eolas ginearálta ar na haonaid 151 Series

Is iad na gnéithe struchtúracha den tsraith K-151-difriúil — gach карбюраторы tí eile, cé go bhfuil ag am céanna roinnt dá gcuid gcomhphá irteanna agus na gcóras atá Deartha ar bhonn na ciorcaid tipiciúil . Ag brath ar an t-am na n-aonad a scaoileadh an tsraith seo ní mór dúinn roinnt roghanna níos mó agus Dearaí. Thíos cur síos dúinn ar na gnéithe den карбюратор K-151.

Forbhreathnú gléas

Tá dhá Cainéal ingearach dhúnadh an t-aonad. Tá siad riachtanach chun an iontógáil ocsaigin. Ag bun gach cainéal и дроссель comhla. Tá gach ceann acu dlísheomra den carbradóir. Та дроссельная заслонка Драйв дорогой Ионас идет mbeidh mar a osclaíonn an chéad iarratas ar gcos le comhla agus gan ach ansin — eile. Длишеомра, бхфуил чомхла ар оскайлт ниос луайте, ар дтугтар и бунскойл.

Sa chuid lár gach ceann de na bealaí chun an sliocht aer tá srian ar leith i bhfoirm cón. Диффузоры воздуха. Кад иад на гнейте? De bharr iad Cruthaíonn éifeacht bhfolús, ар ар mbonn a bhfuil an breosla ón snámhphointe tharraingt isteach sa chóras. Inmhianaithe делает лейбхеал карбюратор gasailin sa seomra á chothabháil ag meicníocht speisialta le comhla snáid agus snámhphointe. Beidh sé seo phle níos шахта.

le níos ísle Snámhphointe beatha breosla

Ba chóir a thabhairt faoi Deara go bhfuil ar gcarbradóirí K-151 mheicníocht sin go bunúsach difriúil ó na gléas céanna in aon aonad teagh Лей Эйл. I dtaca leis seo, tá n-úinéirí fadhbanna leis an tseirbhís. Бхи се сео аг деарбху арис агус арис эйле атбхрейтниу. Dála an scéil, cuireadh mhír seo ar na hinnill d’aois de ZMZ. Dá bhrí sin, coras mar aon leis an snámh agus comhla snáthid lonnaithe sa шасси. Is Amharciniúchadh ar oibriu na meicníochta is féidir ach amháin tar éis an chlúdach. Ní bheidh sé seo isteach ar idirghníomhaíocht nádúrtha leis snámhphointe leibhéal breosla. Tá an Dearadh ar dtugtar an ceamara leis beatha bun.

gléas

Mar sin, a chur le breathnú níos dlúithe карбюратор K-151. gaireas carbradóir, a dheisiú, Tá cur síos gnéithe anseo ina dhiaidh seo. Tá an ghné eagraithe i dtrí chuid. — Tá tithíocht caipín Верхний feistithe ле фланец, агус на bioráin ле haghaidh an tionól aer scagaire ле gléas vent an tseomra snámhphointe agus на gnéithe Deara хораис. Последний раз ищите и проверяйте, не тратя лишний раз.

Крышка карбюратора и масло. Seo gaireas comhlacht díreach, в котором tógadh seomra meicníocht snámh agus сопло breosla. Chomh maith leis sin san áireamh coras дозирования. Ударьте через дроссельную заслонку и исполнительный механизм, затем снимите прокладку.

An mheicníocht snámhphointe

Nuair a bhíonn cealla breosla níos lú ná mar is gá, bogann an snámhphointe síos, rud a saorfaidh an tsnáthaid. Mar gheall ar seo, tá tras-alt agus a sholáthraíonn sreabhadh gásailín. Toisc go bhfuil an seomra a líonadh, tá an comhla snáthaid dúnta.

В éineacht leis an athrú ar an sreabhadh bréosla comhla snáthaid i mod go huathoibríoch Tá athrú freisin ó na caidéil beatha gásailín. Sé seo cosc ​​ar meadú brú brú brú ag an inlet aonaid.

Ní cúis í в leibhéal breosla stóráilte — atruthe sé ag brath ar pointe oibríochta. Dá bhrí sin, beidh an t-uasleibhéal rechasta. Nuair a fheidhmíonn ag an leibhéal lánchumhacht laghdú beagan. Ní chuireann sé séo isteach ar fheidhmíocht meaisín, mar go bhfuil a mheastar gá sa phróiseas coigeartaithe monaróir coras дозирования.

corais дозирование

Перейти к chéad seomra den carbradóir, пойти bhfuil и dara structur coras meadrú comhionann. Conas a oibríonn sé? Seo iad na soic breosla is mó, atá suiteáilte ag bun an seomra snámh agus na scairdeanna aeir is mó. Является ли iad an dara ceann ar eitlean, ar bharr na toibreacha eibleacht. Faoi na scairdeanna aeir является mó shocraigh eiblithe chomh maith tube. Sa chuid lár toibreacha eibleacht tá sé poll le trasghearradh mór. Является ли это даром ceann ceangailte trí bhealaí speisialta le oscailtí asraon do nebulizers. Tá siad lonnaithe и диффузоры beaga.

Conas a oibriú ar chórais dáileacháin?

Carbradóir K-151-oibríonn sé mar seo leanas. Mar gheall ар an bhfolús i réimse na poill spraeála bhreosla tríd an scaird is mó suas dea eibleacht agus faigheann do na poill san fheadán eibleacht. peitril rognaíodh ansin ar bun ag an aer, tar éis a ritheadh ​​tríd an feadán lárnach. Ós rudé an meascán breosla atá déanta a théann trí na bealaí taobh leis na rannóirí. Ansin, tá sé séo go léir a mheascadh leis an sruth air bunscoile.

feistí breise a dhéanamh sa carbradóir

Chomh maith leis na heilimintí bonn карбюратор Áirítear freisin meicníochtaí eile. Dá bhrí sin, tá an córas réchasta ceapadh chun a choinneáil ar t-inneall a oibriú cobhsaí ar luasanna suas go dtí 1000 in aghaidh an nóiméid. Is é atá ann chainéil seachbhóthar, na scriúnna tiúnadh, an breosla agus aer scaird, comhla economizer.

Dlús a chur le caidéil ceadaíonn carr a bhogadh gan teipeanna agus go mór dlús a chur más gá. éard atá sa chóras comhla i gcorp is mó de na comhla liathróid agus an scannán meicníocht sin agus dáileoir. De réir an gníomh bprionsabal tá sé cosúil leis obair an caidéil breosla.

Ekonostat — gléas a ligeann a shaibhriu an meascan breosla-aer ag luas innill ard. Является ли iad na gnéithe struchtúracha bealaí breise trína gheall caolú rith дроссель oscailte sna dtagann taiscumar breosla. Chomh maith лейс грех я dtógáil на gcóras idirthréimhseach ар сбой. Tá siad riachtanach chun luas réidh an fháis ag am nuair a bhíonn an дроссель dara ceamara ach ag tosú a oscailt. Это страшный воздух агуса бреосла.

mífheidhmiú карбюратор

Le linn oibriu, это féidir leat féachaint ar éagsúlacht na lochtanna. Dá bhrí sin, fadhb choitianta — ídiú breosla ard, deatach dubh ón bpíobán sceite ag brú géar ar gcos gáis, réchasta éagobhsaí, Saintréithe dinimiciúil bocht, rabadh agus dips. Sa chás seo, gá atá le carburetor K-151 ar bun agus a dheisiú.

Чуид может идти миник это féidir я measc на cúiseanna teipeanna a aithint breosla faoi bhun caighdeáin. Mar gheall ar seo, soic, chomh maith le bealaí aeir agus breosla засорен. Thairis sin, это féidir mar gheall ar an gclós teocht ard деформированный. Le linn oibriu, na soic atá faoi réir gnáthchaitheamh agus gnáthchuimilt. Чуид является mó де на n-ealaíontóirí a bhfuil на struchtúr карбюратор agus oibriú an K-151 ar an eolas na sonraí is lú, i mbun an phróisis deisiú iarraidh a athru ar an scairdeanna ag an am céanna. Tá sé Creidtear gur mar gheall ar a n-ag meadú ídiú breosla, agus d’fhéadfadh aonad cumhachta a bheith éagobhsaí. Ак та предостережение. Jets más caite, это аннамх.

coigeartú

Mar sin atá eolach ar an gléas na n-aonad den chineál céanna cheana féin, beidh sé éasca chun freastal ar карбюратор K-151. Nach bhfuil a eilimintí, разборка agus a leagan síos go ginearálta i bhfad difriúil ó na carbs eile. A choigeartú de laimh an t-aonad, это leor chun tuiscint a fháil ar an bprionsabal agus лин на treoracha. Tá roinnt roganna ле haghaidh ngléas сео.

Dá bhrí sin, a choigeartú rechasta tutorialt isteach, демпфер aer, leibhéal breosla sa seomra snámhphointe agus seasamh дроссель. Athraigh leibhéal na gcostas breosla amháin taithí acu ceardaithe, ач является choigeartú féidir leis an luas díomhaoin aon úinéir carr.

Приготовьте карбюратор K-151 — воздушная пробка. Mar sin, ní mór duit a te suas an t-inneall go dtí teocht oibriúcháin agus ansin lig sé ar siúl ag díomhaoin ar choke oscailte. Затем bain an scriú cáilíochta agus cainníochta agus a thabhairt ar an dhiailiú luas innill uasta. Ansin gach scriú casadh go mall chomh fada is atá an t-inneall ag rith briseadh ní bheidh a thabhairt faoi Deara.

Le méid a mhéadú de casadh scriú. Sa chás sin ní mór duit a ghabháil staid ina bhfuil an oibríocht innill chobhsaithe. Tá sé inmhianaithe go bhfuil an scriú curtha облажались максимально.

Разное

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *