Продажа квадроциклов, снегоходов и мототехники
second logo
Пн-Чт: 10:00-20:00
Пт-Сб: 10:00-19:00 Вс: выходной

+7 (812) 924 3 942

+7 (911) 924 3 942

Карбюратор, карбюратор — дергается, провалы когда давлю на газ — Народ, подскажи !!!

#1 ВНЕ САЙТА   Ozon

Отправлено 01 April 2015 — 21:44

В хозяйстве у меня есть УАЗик, на нем карб стоит ДААЗ 4178-40, на холостых работает нормально, как начинаю трогаться так давится дикие провалы, бывает даже глохнет. А уже как продавил, так едет очень весело. Что в карбе нужно подкрутить, поменять, подскажите.


  • Наверх

#2 ВНЕ САЙТА   Rom

Отправлено 01 April 2015 — 22:31

Карб это равносильно черному ящику, надо ехать к спецу, иначе сейчас мало кто знает их.  


  • Наверх

#3 ВНЕ САЙТА   alexnaz

Отправлено 01 April 2015 — 23:32

Зажигание может сбилось? У меня такое же было на карбюраторе, после настройки его карбюраторщиком все провалы и дергания,- пропали. 

Сообщение отредактировал alexnaz: 01 April 2015 — 23:34

  • Наверх

#4 ВНЕ САЙТА   ЛEШИЙ

Отправлено 02 April 2015 — 03:15

Если зажигание не электронное- то загорелый прерыватель, нет на нём зазора, разносчик, какая- то свечка, льёт карб, зажигание, прробивает проне провод и много разных вариантов.

Нужно ехать к спецу.


  • Наверх

#5 ВНЕ САЙТА   mara

Отправлено 02 April 2015 — 08:46

Причин для этого может быть много, например малые зазоры в свечах, свечи копченые провода , сильно раннее зажигание, карб льет или наоборот беднит сильно. Вообщем начинать надо от простых вещей к более сложным с неисправностью самого карба.

  • Наверх

#6 ВНЕ САЙТА   sadovnik

Отправлено

02 April 2015 — 09:30

Для меня карбюрато всегда был загадочным устройсвом в автомобиле, никогда не получалось с ними разобраться. Если с пониманием  так как и у меня то лучше сразу к мастеру, хотя по карбам их сейчас не так много хороших осталось.


  • Наверх

#7 ВНЕ САЙТА   ice cool

Отправлено 02 April 2015 — 10:02

Все очень просто,не работает ускорительный насос.Для этого снимаешь воздушный фильтр,смотришь в камеру карбюратора ,там писюн висит(нет поднимать его ,баб звать не надо ),нажимая на педаль газа посмотри ссыт он или нет,если нет,возьми булавочку и почисть отверстие,если не помогло,посмотри мембрану на ускорительном насосе она порвалась.

Это приемлемо в случае ,если машина ехала и стала вести себя с описаными симптомами.

Ну раз карбюратор под разобрали ,можно снять верхнюю крышку и продуть все жиклерчики компрессором или по дедовски насосом.


  • Наверх

#8 ВНЕ САЙТА   Алекс

Отправлено 02 April 2015 — 11:05

Сейчас на карбах практически только старые авто, новых же не выпускается, где на них брать зч если что? В частности на Пирбург.

  • Наверх

#9 ВНЕ САЙТА   VOIN

Отправлено 02 April 2015 — 11:24

Раньше сам делал карбы, не доверял никаким дядькам. Если сам шаришь и руки не из ж, то — сразу смотри Вакуум опережения зажигания на трамблере, сними трубку вакуума с карба и ртом втяни, создавая разряжение, если трубка держится на языке(прилипла), знач вакуум есть, тогда смотри ускорительный насос карба, чтоб в первичку при нажатии рычажка привода шла ровная струйка бензы. Трубка должна лить строго в центр. Потом смотри свечи-провода, зажигание, сильно раннее будут провалы и цокоть пальчики, позднее будет тупить и дергать. Ну и еще есть куча моментов о которых рано писать, смотри прежде всего самое важное что описано выше.


  • Наверх

#10 ВНЕ САЙТА   Shurik

Отправлено 02 April 2015 — 16:24

VOIN, точно я уже и забыл об вакууме, это первое что надо проверить когда провалы, с этого и нада начать.


  • Наверх

#11 ВНЕ САЙТА   ice cool

Отправлено 02 April 2015 — 17:09

При порванных вакуумных трубках мотор и на холостых будет троить


  • Наверх

#12 ВНЕ САЙТА   Алекс

Отправлено 02 April 2015 — 18:42

При порванных вакуумных трубках мотор и на холостых будет троить

Речь о вакууме на трамблере — чего это ему строить? Не будет!
Это если пробой обрыв шланга в вакууме тормозов, вот тогда будет болтанка, а не строить, попросту не будет холостых потому что будет подсос воздуха в впускной коллектор.

  • Наверх

#13 ВНЕ САЙТА   mara

Отправлено 02 April 2015 — 18:52

Если снять вакумную трубку трамблера с карба, то ничего не изменится на холостых не троить, ничего, просто будет обычный хх. А вот в движении если не будет вакуума на трамблере, то будут нормальные такие провалы, мало не покажется.

  • Наверх

#14 ВНЕ САЙТА   Ozon

Отправлено 20 April 2015 — 21:27

 Всем спасибо за советы и наконец руки дошли до карба, на выходных поменял вакумную мембрану на трамблере, была с дыркой, купил на рынке 15 гривен и продул компрессором. также немного добавил зажигания. В воскресенье покатался вроде все путем,  провалов не, но пара раз было на когда подымаюсь подъмчике и машина как давится что может быть?


  • Наверх

#15 ВНЕ САЙТА   mexanik

Отправлено 20 April 2015 — 21:43

Если на горку то зачастую уровень малый в п/к и бензы просто не хватает под углом.


  • Наверх

#16 ВНЕ САЙТА   Ozon

Отправлено 20 April 2015 — 21:45

Если на горку то зачастую уровень малый в п/к и бензы просто не хватает под углом.

Уровень где что это п/к?


  • Наверх

#17 ВНЕ САЙТА   mexanik

Отправлено 20 April 2015 — 21:57

поплавковая  камера


  • Наверх

#18 ВНЕ САЙТА   bobig

Отправлено 26 February 2016 — 21:13

подскажите пожалуйста

мотор с БСЗ. блок умз 414, гбц 421 под 92 бензин(точена). карб -пекар 151с.

 

зазоры клапанов по библии. у карбюраторщика отрегулировался.

 

выставляю зажигания по первой метке на шкиве (2-я метка — вмт) — нет детонации. — по стробоскопу.

ставлю еще раньше — примерно +10 градусов — не детонации

ставлю в 0 (во ВМТ) — нет детонации

ставлю +5 — нет детонации

+ 10 — нет детонации

-5 — нед детонации

+ 15 — нет детонации

оставил +5 — прием есть, едете бодро…

проверял — прогретый нормально мотор, ровная дорого, прямая передача — быстрое нажатие педали.

на слух выставлять пробывал — аналогично, ее нет.

 

а куда детонация делась? с одной стороны хорошо — я другой. а почему нету? бензин 92.

 

заводится легко в холодную и горячую. работает ровно. посторонных звуков нет.

 

дал газку — она типа напряглась и побежала сразу же…

 

спасибо за подсказки


  • Наверх

#19 ВНЕ САЙТА   IliaKharkov

Отправлено 27 February 2016 — 09:17

Либо мало точили ГБЦ, либо заклинивший в начальном положении центробежный регулятор в трамблере.

Какая высота ГБЦ?

Попробуй выработать бензин и залить А-80, посмотреть будет ли на нем детонация, и в каких режимах.


  • Наверх

#20 ВНЕ САЙТА   diman

Отправлено 27 February 2016 — 09:18

Заметил тот же самый эффект, на бензинке — не уаз, грешу на бензин. Что то они туда добавляют. И еще заметил что глушишь движок и глохнет через секунду а не сразу. все проверял и отклонений не нашел в движке.


  • Наверх

ngwaọrụ akara, atụmatụ, на цепи nzaghachi

Ná mmalite nke njem ụdị ГАЗ на УАЗ-31512 на ike nkeji arụnyere карбюраторы Series K-126. Mgbe e mesịrị, ndị a двигатели na-onwem na igwè ọcha nke usoro K-151. Ndị a carbs na-mere nke «Пекар». Na N’ezie nke ha ọrụ, na ụgbọala nwe, na ulo na-eche na ụfọdụ ihe isi ike na ịrụzi na-arụ ọrụ. Карбюратор eziokwu na imewe nke ndị K-151 dị nnọọ iche gara aga ụdị. Na nke a, ihe ọmụma banyere ihe imewe atụmatụ ndị dị nnọọ ụkọ.

General ozi na nkeji 151 Серия

Структурный ọcha nke usoro k-151 dị nnọọ iche si na ndị ọzọ nile na anụ ụlọ carburetors, ma n’otu oge ụfọdụ ha mmiri na usoro na-e na ndabere nke-ahụkarị na sekit na sekit. Dabere na oge nke ntọhapụ nkeji nke usoro isiokwu a, anyị nwere a ole na ole ezọ nhọrọ na aghụghọ. N’okpuru ebe anyị na-akọwa na atụmatụ nke карбюратор K-151.

Устройство Isi

Устройство nwere ihe abụọ nso vetikal wa. Ha na-dị mkpa maka oriri nke кислород. Na na ala nke ọ bụla ọwa bụ trotul valvụ. Onye ọ bụla n’ime ha bụ a-ulo nke kabureto. Mbanye trotul e mere ka dị ka ndị mbụ ngwa nke педаль emepe a valvụ na nanị mgbe ahụ — uzọ. Палата, nke valvụ na meghere na mbụ, na-akpo isi.

Ke n’etiti akụkụ nke ọ bụla nke ọwa nke ebe ikuku e nwere ndị pụrụ iche mmachi ke udi nke a конус. Ọ диффузоры. Gịnị bụ ihe ndị a cha? N’ihi ha na-emepụta a agụụ mmetụta, na ndabere nke mmanụ ise n’elu na-adọrọ mmasị n’ime usoro. Chọrọ maka карбюратор mmanụ ụgbọala ozo na-ulo a nọgidere na-enwe site na a pụrụ iche usoro na agịga valvụ na n’elu mmiri. Nke a ga-atụle ihe zuru ezu.

na ala mmanụ ụgbọala oriri ise n’elu

ga-kwuru na na карбюраторы K-151 Nke a usoro bụ фундаментально dị iche iche si na otu ngwaọrụ ọọọl zụụla ụ Na nke a, ndị nwe nwere nsogbu na ọrụ ahụ. Nke a ugboro ugboro na-ekwusi ике отзывы. Сайт n’ụzọ, а их е дебере на очие двигатели нке ЗМЗ. N’ihi ya, usoro na ise n’elu na a agịga valvụ chọpụtara na Chassis. Visual nnyocha nke ọrụ nke usoro-ekwe omume nanị mgbe mwepụ nke обложка. Nke a ga-esogbula eke mmekọrịta na mmanụ ụgbọala dị larịị n’elu mmiri. Nke a haziri na-akpọ igwefoto na ala ndepụta.

ngwaọrụ

Ya mere, na-elerukwu anya карбюратор К-151. Kabureto ngwa, mmezi, atụmatụ na-kọwara dịrị gaba n’ime ebe. Ммевере бо ндоква н’акоко атто. — Верхний okpu ụlọ na-onwem na a Flange, na mkpọ maka ikuku nyo nzukọ na a ekupụ ngwaọrụ nke ise n’elu ime-ulo na akpalite na ọcha nke usoro. Asaa ikpeazụ kposara ofu ụlọ сайт подкладки akwụkwọ.

Карбюратор ngwaọrụ nwere n’etiti òkè. Nke a na ngwa ahụ, nke a wuru n’elu mmiri usoro ulo na a mmanụ ụgbọala nozulu. Ọzọkwa gụnyere дозирует усоро. Ала akụkụ nke ngwaọrụ agụnye a ụlọ a trotul valvụ na привода, холостой ход ngwaọrụ nke a na-mmas ka ölọ прокладка сайта.

Ise n’elu usoro

Mgbe a mmanụ ụgbọala cell bụ ihe na-erughị dị mkpa, ise n’elu na-akpali ala, si otú gwakwara agịga. N’ihi na nke a, перекресток ngalaba na-nyere site na mmanụ ụgbọala eruba. Dị ka ime-ulo jupụtara, agịga valvụ na-emechi.

Ọnụ на mgbanwe nke manu eruba site agịga valvụ на akpaka mode na-agbanwe ya site na mmanụ ụgbọala oriri mgbapụta. Nke a na-egbochi ndị mmanụ ụgbọala mgbali abawanye na n’ọnu-miri nke unit.

mmanụ ụgbọala larịị mgbe echekwara — Ọ na-agbanwe dabere na rụ ebe. N’ihi ya, kacha larịị ga-idling. Mgbe na-arụ ọrụ na zuru ike larịị ubé belata. Nke a anaghị emetụta arụmọrụ nke a igwe, dị ka a na-bụchaghị atụle n’isiokwu na-usoro nke ukpụhọde дозирование usoro emeputa.

дозирование usoro

Na mbụ na-ulo nke kabureto, na a abụọ Ọdịdị yiri дозирование usoro. Olee otú ọ na-arụ ọrụ? Lee ndị isi mmanụ ụgbọala сопла, nke na-arụnyere на аля nke ise n’elu ime-ulo на isi ikuku струи. Nke ikpeazụ bụ na a ụgbọelu, n’elu nke эмульсия akọwa. N’okpuru isi ikuku jets na-haziri nwekwara эмульгирующая трубка. Ke n’etiti akụkụ nke эмульсия olulu ya nwere a oghere na a nnukwu cross ngalaba. Nke ikpeazụ na-ejikọrọ site pụrụ iche wa na tinyekwa oghere maka небулайзеры. Ha na-dị na obere диффузоры.

Olee otú na-arụ ọrụ ịkwadebe usoro?

Na K-151 kabureto ya na-arụ ọrụ dị ka ndị a. N’ihi na agụụ na ebe nke manu ịgba oghere site isi ugboelu elu эмульсия nke ọma ma na-akawanye na n’oghere эмульсионная трубка. бензин mgbe ẹmende site na ikuku, ọ gabiga Central tube. Ebe ọ bụ na mmanụ ụgbọala ngwakọta a kpụrụ nke na-aga n’akụkụ wa na дозаторы. Mgbe niile a na-agwakọta ya na isi ikuku eruba.

Ọzọ ngwaọrụ ke kabureto

Tụkwasị na nke a isi ọcha карбюратор na-agụnye ndị ezọ usoro. N’ihi ya, холостой ход usoro e mere na-na-engine anụ ọrụ na gbapụrụ ọsọ ruo 1 puku kwa nkeji. Ọ mejupụtara nke uzo wa, na-n’iji ya gee ntị kposara, na mmanụ ụgbọala na ikuku ugboelu, экономайзер valvụ.

Ngwa ngwa mgbapụta na-enye ohere ụgbọala ịkwaga enweghị ọdịda na n’ụzọ dị ịrịba ama mee ngwangwa ma ọ bụrụ na ọ dị mkpa. Usoro mejupụtara a valvụ na isi ahu nke bọl valvụ na akpụkpọ ahụ nke usoro na распределитель. Dị ка ụkpụrụ edinam ya anya ka ọrụ nke mmanụ ụgbọala mgbapụta.

Ekonostat — на ngwaọrụ na-enye ohere na-eme ka mmanụ ụgbọala-air ngwakọta na elu engine gbapụrụ ọsọ. Структурный ọcha bụ ọzọ ọwa сайт на nke ruru ка разбавление n’oge oghe trotul на mmanụ ụgbọala na-esite adakarị. Ọzọkwa na-ewu Переходный usoro dị. Ha na-dị mkpa maka ezigbo ọsọ nke ibu na a mgbe trotul bụ a abụọ igwefoto na-amalite amalite na-emeghe. Ọ bụ ihe na ikuku na mmanụ ụgbọala ugboelu.

неисправность карбюратора

N’oge ọrụ, ị na-ekiri a dịgasị iche iche nke mmejọ. N’ihi ya, na-enwekarị nsogbu — elu mmanụ ụgbọala oriri, anwụrụ ọkụ ojii si iyuzucha anwụrụ na a nkọ nsogbu на педали газа, ejighị n’aka на холостом ходу, ogbenye ike e ji mara, рывки на провалах. Na nke a, na ọ dị mkpa карбюратор K-151 set-elu na ndị mebiri emebi.

Ọtụtụ mgbe n’etiti ndị na-akpata ọdịda nwere ike mata некачественный mmanụ ụgbọala. N’ihi nke a, забитые сопла, nakwa dị ka ikuku na mmanụ ụgbọala wa. Ọzọkwa, n’ihi na nke elu okpomọkụ Herọd nwere ike nkwarụ. N’oge ọrụ, па сопла на-доро nkịtị eyi na dọkatụrụ adọka. Ọtụtụ n’ime ndị na-ese n’ihi na nke карбюратор Ọdịdị na ime ihe nke K-151 maara kasị nta nju, na usoro nke na mmezi nke na-agbalị ịgbanwe jets ozugbo. Ọ na-kweere na ruru ha na-amụba mmanụ ụgbọala oriri, na ike unit nwere ike ịghọ ejighị n’aka. Ма, это была оговорка. Jets ma ọ bụrụ na-eyi, ọ bụ obere.

ukpụhọde

N’ihi na ndị na-ama maara na ngwaọrụ nke yiri nkeji, ọ ga-adị mfe ịrụzi карбюратор K-151. Ya ọcha, разборка на ọnọdụ n’ozuzu bụ bụghị ọtụtụ dị iche iche si niile oz carbs. Iji aka kpatụ unit, ọ bụ zuru ezu ịghọta na ụkpụrụ na na soro ntuziaka. E nwere ọtụtụ nhọrọ maka ngwaọrụ a.

N’ihi ya, ukpụhọde mkpụrụ на холостом ходу, демпфер ikuku, larịị nke manu na ise n’elu ime-ulo na trotul ọnọdụ. Gbanwee larịị nke manu-akwụ ụgwọ naanị nwetara omenkà, ma kpatụ na-abaghị uru na-agba nwere ike ịbụ ụgbọ ala ọ bụla nwe.

Nzọụkwụ сайт nzọụkwụ ukpụhọde nke карбюратор K-151 -agụnye ọtụtụ nkebi. Ya mere, ị chọrọ ka ọkụ elu na engine ka ọrụ okpomọkụ na mgbe ahụ ka ọ na-agba ọsọ na-abaghị uru na ihe na-emeghe ịkpagbu. Далее, wepụ ịghasa nke àgwà na nke ukwu na-enye engine ọsọ kacha Ịkpọ oku. Mgbe ọ bụla ịghasa nwayọọ nwayọọ akpa ogho ka ogologo dị ka engine na-agba ọsọ agaghị hụrụ сбои.

Na-amụba ego nke ịghasa ibe. Na nke a dị gị mkpa iji jide a ọnọdụ ebe ndị engine ọrụ Nọsi’ike. Ọ na-achọsi ike na ịghasa e облажались максимально. Echefula на нке kpọchie emetụta mmanụ ụgbọala oriri.

Разное

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *