Продажа квадроциклов, снегоходов и мототехники
second logo
Пн-Чт: 10:00-20:00
Пт-Сб: 10:00-19:00 Вс: выходной

+7 (812) 924 3 942

+7 (911) 924 3 942

Двигатель УАЗ 4178

  • Описание
  • Характеристики
  • Документация

Артикул 4178.1000402-32

Евро-0,2

Гарантия 30000 км пробега или 12 месяцев

Диаметр цилиндра и ход поршня, мм 92*92

Класс Евро Евро-0,2

Крутящий момент 166.7

Мощность, л.с. 82

Объем двигателя, л 2.445

Применяемость УАЗ

Тип двигателя Бензиновый

Число цилиндров 4

Александр Руководитель отдела продаж

Задать вопрос

Или звоните нам по всем вопросам по телефону: 8 (800) 55-55-817

Режим работы:

  • пн-пт : 9:00 -20:00
  • сб : 9:00 -15:00
  • вс : выходной

Заполните форму и всего за 10 минут наши менеджеры помогут вам сделать правильный выбор и избавят вас от возможных проблем с установкой

Сообщите менеджеру ваш ВИН-код и Вы будете знать какой двигатель или запчасть необходима вашему автомобилю

Оставить заявку

  • Официальный дилер
    ООО “УАЗ”
  • 15 лет на рынке
  • Более 400 двигателей
    в наличии
  • Более 2400 продаж
    в год
  • Доставка по РФ и СНГ

В нашей компании вы можете купить Двигатель УАЗ 4178, а также другие оригинальные запчасти по самым выгодным ценам. Мы регулярно поставляем УМЗ в Москву, Санкт-Петербург, Казань, Екатеринбург, Новосибирск, Ростов-на-Дону и другие города. Наши менеджеры подберут и предложат наиболее выгодный и быстрый вариант доставки в любой регион России или ближнего зарубежья.

Доставка заказов по РФ и странам СНГ осуществляется
ведущими транспортными компаниями

Рассчитайте стоимость доставки

Наш менеджер рассчитает доставку до Вашего города и предложит наиболее выгодный и быстрый вариант

Рассчитать доставку

KENO Насос водяной УАЗ УМЗ-4178,421,4218 ГАЗ#, 1142959, 4211307010571

Описание и характеристики

Информация о доставке

Дополнительная информация

Сертификаты

Гарантия

Комплектность

Варианты доставки

Компания «БалтКам» предлагает своим клиентам два способа получить заказ:

Самовывоз

Вы всегда можете забрать заказ самостоятельно в одном из наших филиалов. После размещения заказа товар уже через час будет готов к выдаче!

Доставка

У нас есть большой парк собственных автомобилей, которыми осуществляется пополнение филиалов и доставка автозапчастей по Санкт-Петербургу и ЛО, по Москве и Московской области, по Нижнему Новгороду, Набережным Челнам и во многих других регионах РФ. Мы также доставляем Ваши заказы транспортными компаниями и курьерскими службами, автомобильным, железнодорожным и воздушным транспортом в самые кратчайшие сроки!

Более подробно можно ознакомиться по ссылке: Доставка

Номер сертификата:

Позиции НЕ ПОДЛЕЖАЩИЕ СЕРТИФИКАЦИИ (не входят в технический регламент)

Гарантия на оригинальные автозапчасти

Оригинальные автозапчасти — это товары, выпущенные производителем транспортного средства, либо под его контролем с маркировкой на них товарного знака (логотипа) данного автопроизводителя. Группа БАЛТКАМ предоставляет гарантию качества на оригинальные автозапчасти сроком 45 календарных дней. Если иной срок устанавливается заводом-изготовителем, то устанавливается гарантийный срок завода-изготовителя.

Гарантия на неоригинальные автозапчасти

Неоригинальные автозапчасти / аналоги — это товары, независимых компаний-производителей, специализирующихся на выпуске деталей определенной группы для различных марок и моделей автомобилей. На неоригинальные запчасти Группа БАЛТКАМ предоставляет гарантию сроком 30 календарных дней. Если иной срок устанавливается заводом-изготовителем, то устанавливается гарантийный срок завода-изготовителя.

Условия возврата для розничных клиентов

Условия обмена или возврата товаров, приобретенных в Фирменной Сети Магазинов БАЛТКАМ, регламентируются Законом РФ «О защите прав потребителей» и зависят от качества возвращаемого товара, а также от того, каким образом был приобретен товар (в розничном магазине или в internet-магазине).

Возврат возможен при сохранности товарного вида и без следов установки в течение 14 календарных дней.

Возврат товара, приобретенного в internet-магазине

Вы вправе отказаться от товара в любое время до его передачи, а после передачи товара — в течение семи дней.

При возврате товара надлежащего качества, наличие следов эксплуатации, нарушение товарного вида или целостности упаковки/комплектации может служить основанием для отказа в удовлетворении требований о возврате/замене товара.

Заявления на возврат (для физ.лиц, для юр.лиц) принимаются:

  • По электронной почте [email protected]
  • Через Почту России заказным письмом.

Срок рассмотрения заявки на возврат составляет 3 рабочих дня, решение высылается на Ваш электронный адрес.

При положительном рассмотрении заявки о возврате необходимо:

  • заполнить и распечатать форму заявления
  • сдать заявление вместе с деталью в розничный магазин БАЛТКАМ (в котором был приобретен товар) или, в случае удаленной доставки, отправить транспортной компанией.

Возврат денежных средств осуществляется в течение 10 дней со дня предъявления Заявления о возврате товара, а также документов, подтверждающих факт и условия покупки указанного товара.

Для возврата деталей, приобретенных в розничном магазине, обращайтесь в магазин, в котором была приобретена деталь или в центральный офис по адресу: Санкт-Петербург, пр. Полюстровский, 54.

Карбюратор ДААЗ-4178: характеристики и подъём — Друшство

Карбюратор ДААЗ-4178: характеристики и подъём — Друшство

Садржай

  • ДААЗ за возила УАЗ и Волга 90 006
  • Уреджай расплиняча
  • Карбюратор ДААЗ-4178 — спецификация
  • Главный сустав дозиранья
  • Дизайн и принцип рада CXX-а
  • Насос для газа
  • Покретач
  • Экономостат
  • Экономайзер начина рада
  • Карбюратор ДААЗ -4178 за УАЗ
  • Монтаж
  • Монтаж
  • Како прилагодите рад расплынича?
  • Postavljanje mehanizma

Više od 100 year rasplinjač se koristi u većini benzinskih vozila. Rad ovog uređaja je priprema smjese para zraka i benzina koja će ući u komore za izgaranje. Razmotrimo како funkcionira rasplinjač DAAZ-4178, saznajmo njegove techničke karakteristike i nauchimo kako regulirati negov rad.

ДААЗ за возила УАЗ и Волга

Многие владельцы автомобиля УАЗ, као и автомобиля «Волга» с мотором 402, заинтересовали его за свой автомобиль. Ako analiziramo sva rješenja koja postoje na tržištu, tada su uređaji iz agregata Дмитров najprikladniji za ove motore.

Карбюратор ДААЗ-4178 smatra se vrlo Popularnim modelom među automobilistima. Може значительно повысить динамику мотора и ако се правильно подеси, доводи до сманьене потрошнье горива.

Uređaj rasplinjača

Ove jedinice dizajnirane su za pripremu visokokvalitetne zapaljive smjese. Tada ga jedinica ubacuje у komore za izgaranje. Omjer smjese goriva izravno je proporcionalan količini zraka koja prolazi kroz uređaj.

Paleta 4178 dvokomorni je emulzijski sustav. Općenito, cijela linija, uključujući rasplinjač DAAZ-4178-1107010-30, ima isti uređaj. U ovim se rasplinjačima koriste sve učinkovite i dobro dokazane tehnologije. Ovdje может primijetiti prisutnost uravnoteženije ploveće komore, sekvencijalnog sekvencijalnog otvaranja zaklopki i other technologije.

Uređaj je sastavljen od standardnih komponenata i sklopova i praktički se ne razlikuje od ostalih dizajna. Karburator se sastoji od glavnog spremnika za doziranje, sustava praznog hoda, prijelaznih sustava, pumpe, ekonostata i EPHH.



Карбюратор ДААЗ-4178 — спецификация

Разсмотрите сврху сваког од главных суставов ове единице. Овай модель одабиру многих автомобилей. Модели с индексом 30 и 40 прикладные су за возила Волгу и УАЗ. Vlasnici ovih strojeva vrlo dobro govore o takvim uređajima. Oni nude sirok raspon mogućnosti prilagodbe i gotovo su bez muke.

Главный сустав дозиранья

Овай je Sustav dizajniran za opskrbu потребном количином smjese goriva u različitim načinima rada motora. Može raditi sa svim načinima rada, osim u praznom hodu.Dakle, pri srednjim opterećenjima motora, mjerni sustav mora osigurati mršavu smjesu goriva konstantnog sastava.

Ако uzmemo u obzir uređaj najjjednostavnijeg rasplinjača, a zatim pogledamo koje hničke karakteristike ima rasplinjač DAAZ-4178, tada u najjednostavnijem design, dok se ventil za pri гушивание отвори, зрак пролази кроз диффузор споры него что се троши гориво, а кое что из распршивача uci u komoru … Tako je smjesa obogaćena. Kako bi spriječili prebogatu smjesu, inženjeri su osigurali mogućnost kompenzacije omjera goriva koristenjem omjera zraka. Количина и запремина зрака могу се подесити помощь пригушних вентиляций. U rasplinjačima su takvi postupci kompenzacije sustav doziranja.


У вечини ДААЗ-овых моделей ове методе компензиранья састава смьесе горива джелую на тему пневматического коченья. Dakle, gorivo ulazi, a zatim se raspršuje ne iz plovećih komora, već kroz poseban emulzijski kanal. Ovo je posebna cijev. U zidovima cijevi postoje posebne tehnološke rupe. Omogućuju bijeg zraka koji dolazi s vrha mlaza. Тамо се у овом каналу одвия поступак миешаня и сама смьеса може изачи из тих технолошек рупа.

Како se prigušni ventil otvori, povećavaju se vakuum i volumen smjese. Povećavaju se i količine goriva koje prolaze kroz mlaznice i količina zraka. Količina zraka potpuno je proporcionalna količini goriva. Tako se osigurava naknada.

Ukratko, GDS stvara sve uvjete za rad motora pri malim, srednjim i velikim opterećenjima i načinima rada. Овай расплиняч ДААЗ-4178-1107010-30 пружа мотору стабильность снаг и рад у свим могучим начинима рада.


Дизайн и принцип рада CXX-a

Мотор у празном ходу при минимальной цене zahtjeva samo vrlo malu kolicinu smjese. U takvim uvjetima uočava se potpuno zatvoren prigušni ventil. Али razina vakuuma u difuzoru sada nije dovoljna za pokretanje GDS-a.

То есть само за ово, расплиняч ДААЗ-4178-30 у свой дизайн има сустав празног хода. Njegova je zadaća pripremiti takvu smjesu koja omogućuje motoru da radi bez zastoja s potpuno zatvorenim gasom.

Kanali sustava kombiniraju posebnu šuplinu iza prigušnica i gornjeg dijela komora. Када мотор ради у празном ходу, испод захлопке ствара се прилично висок вакуум. Kada mu je izloženo, gorivo teče od emulzijskog kanala do XX sustava. Odnos goriva i zraka u smjesi ovisi o mogućnostima mlaznica.

Dalje, smjesa ulazi u prigušnice, gdje se zatim miješa sa zrakom. Zbog toga postoji tehnološki jaz između kapka i zidova komore. Ovaj se razmak može podesiti vijkom koji je ugrađen na ruku prigušnice. Ovo je brojčani vijak, uz pomoć njega se podešava rasplinjač DAAZ-4178-1107010.

Količina smjese koja prolazi kroz kanal u prostor za gas može se podesiti pomoću posebnog vijka s konusnom mlaznicom. Ovaj je vijak odgovoran za podešavanje kvalitete smjese. Ako ga uvijete, presjek kanala se tako smanjuje.

Ako se prigušni ventil otvara glatko, tada se kolicina zraka znatno povećava, ali količina goriva ostaje ista kao i prije. GDS još uvijek ne ulazi u ovaj postupak zbog nedostatka rijetkosti. Rezultat je mršava smjesa i kvar motora.

Za lakši prijelaz iz praznog hoda u srednji rad, rasplinjač DAAZ-4178-1107010-40 opremljen je posebnim prielaznim sustavom. Svojim se kanalima povezuje s kanalima koji su odgovorni za prazan hod.Ovdje postoji posebna rupa koja je napravljena takav način da nakon otvaranja prigušivača padne u zonu maximalnog vakuuma. Ovaj kanal također unosi dio smjese u komore. Zahvaljujuci tome, nema oštrog prijelaza između načina rada motora.

В празном ходу, када je zaklopka potpuno zatvorena, smjesi se dodaje zrak. Sastav se nadoknađuje prisutnošću mlaznica. Ako pritegnete vijak odgovoran za količinu smjese, otvorit će se preklop. Razmak između zaklopke i komore se povećava, količina zraka se smanjuje. Istodobno se povećava brzina radilice. Ako odvrnete vijak, frekvencija će se smanjiti. Na uređaju kao što je rasplinjač DAAZ-4178, podešavanje se vrši okretanjem vijaka za podešavanje.

Pumpa za gas

GDS rasplinjača dizajniran je da osigura nesmetan rad samo glatkim postupkom otvaranja prigušivača. Ako je otvorite oštrije, tada je proces obrazovanja poremećen. Kako bi se izbjegao kvar, dizajn ima posebnu pumpu. Omogućuje vam privremeno obogaćivanje smjese goriva ako se naglo otvori ventil za prigušivanje.

Pokretač

Kad se motor pokrene, radilica se okreće malom brzinom. Vakuum u usisnoj komori prilično je nizak, a gorivo vrlo slabo isparava. Također, ako je motor hladan, pare goriva će se kondenzirati u usisnom kanalu.

Да би поступак покрыть био стабильный, потребно йе да rasplinjač ДААЗ-4178-40 pripremi богатые smjesu. Дакле, захлопка зрака се затвара, а гас се отвара.

Da bi se olakšao postupak pokretanja motora, rasplinjači su opremljeni posebnim uređajem za pokretanje. Prema principu rada, ovo je prigušivač zraka, kao i Automaticski uređaj koji ga otvara.

Ekonostat

Ovaj je uređaj dizajniran za dodatno obogaćivanje smjese pri radu s maximalnim opterećenjima. Ovo je raspršivač koji je instaliran na samom vrhu komore za miješanje. Gorivo se do ekonostata dovodi kanalom na kojem je ugrađen mlaz goriva.

Экономайзер načina rada

Da bi motor isporučio maximalnu snagu, smjesa mora biti vrlo bogata.

За негову припрему расплиняч ДААЗ-4178-1107010 и свы остались модели опремлени су такзваним экономизатором. Ovaj sustav omogućuje dodavanje dodatnog goriva u raspršivač. Međutim, ne prolazi kroz glavni mlaz goriva. Za uključivanje ekonomajzera koristi se poseban pogon.

Карбюратор ДААЗ-4178 от УАЗ

Овай дизайн сложений од творничког расплыняча. Također je dvokomorni karburator type emulzije. Sadrži poboljšanu и uravnoteženiju ploveću komoru. Kako bi poboljšali kvalitetu smjese, dizajneri su stvorili poboljšani vrtložni kanal.

Stabilan rad motora pri pokretanju i s opterećenjem ovdje omogućuje GDS. Poboljšani CXX održava stabilniji rad motora pri najmanjim mogućim okretajima radilice. Овай расплиняч ДААЗ-4178-1107010-40 омогучу блажи приелаз из празног хода у оптереченье.

Монтаж

За самостальну установку ове конструкции на УАЗ нису потребне сложное преинаке. Međutim, za ugradnju trebat će vam deblja brtva iz 126. rasplinjača. Ако се инсталяция изводи без бртве, постойи опасность од прекида погона пумпе.

Монтаж

Как установить распорку ДААЗ-4178-1107010 на автомобиль УАЗ? Prvo morate demotirati zračni filtar i kućište. Tada se uklanja standardni uređaj. Da biste to učinili, odvrnite klinove s razvodnika i zamijenite их новым и кратким. Električni ventili su uklonjeni, a na njihovo mjesto postavljeni su preklopni releji. Zatim se umjesto starog instalira novi rasplinjač. Prije toga je neophodno ugraditi dva odstojnika.Sada armaturu treba spojiti na razdjelnu armaturu pomoću crijeva. Tada je vrijeme да prijeđemo на instaliranje upravljačkog kruga EPHH.

I u posljednjoj fazi prilagođava se rasplinjač DAAZ-4178-1107010. Dakle, uz pomoć posebnih vijaka možete postići оптимальная производительность мотора.

Каково преимущество для расщепления?

Яко се дизайн ДААЗ-4178 мало отличается от оставшихся моделей творения у Дмитрова, прилагодаря никоме не узроковаты потешкоче.

Da biste prilagodili rad rasplinjača, trebate koristiti vijke za podešavanje koji su odgovorni za kvalitetu i količinu smjese goriva. Вам omogućuje podešavanje broja okretaja u praznom hodu motora. Često su načini rada u praznom hodu nectabilni i bez odgovarajuće prilagodbe automobil neće raditi.

Почтовые механизмы

Zatim prilagodimo rasplinjač DAAZ-4178. Proces kalibracije je nekoliko jednostavnih koraka. Прво морате добро загрияти агрегат. Vijak odgovoran za kvalitetu smjese na rasplinjaču mora se gotovo potpuno odviti, a zatim zategnuti oko 2,5 okreta.

Vijak, koji je odgovoran za količinu smjese goriva, potreban je za podešavanje brzine. Da biste to učinili, trebate okretati vijak dok okretaji ne budu oko 850-950. Затим, уз помог исток качественной вийки, проналазимо найвише окретая у минуты, а затим врачем 900 okretaja u minuti s otherim vijkom za podešavanje. Ovi se koraci moraju ponavljati sve dok okretanje vijka za kvalitetu ne poveća brzinu radilice.

Разное

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *