Двигатель 417 УАЗ: характеристики, неисправности и тюнинг
Как работает карбюратор?
Схема работы предельно проста: топливо подается в поплавковую камеру, через игольчатый клапан, который жестко закреплен с поплавком. В нижней части камеры установлены главные топливные жиклеры, откуда через каналы оно выходит к диффузору. За счет разрежения, создаваемого в цилиндрах двигателя, воздух под давлением проникает через диффузор и смешивается с бензином, который расщепляется по средствам распылителя. Далее смесь идет во впускной коллектор, после чего, уходит в цилиндры.
При снижении количества бензина в поплавковой камере, открывается игольчатый клапан и пропускает новую порцию бензина. После наполнения камера снова запирается, и процесс повторяется на всем протяжении работы двигателя, оснащенным карбюратором. Для создания атмосферного давления воздух из камеры выводится при помощи специального канала, подключенного к верхней части диффузора. Благодаря этому, камера сбалансирована.
Карбюратор ДААЗ 4178 устройство поплавковой камеры
Карбюратор предназначен для приготовления топливовоздушной горючей смеси с дальнейшей подачей ее в цилиндры двигателя. Простейший карбюратор состоит всего из трех конструктивных элементов – поплавковая камера, диффузор и дозирующая система.
Состав камеры:
- Поплавок
- Жиклеры
- Игольчатый клапан
- Балансировочный канал
Регулировка карбюратора 1111-1107010
Основные дозирующие элементы и регулировки:
Наименование | Единица измерения | 1 камера | 2 камера | |
Диаметр смесительной камеры | мм | 28 | 36 | |
Диаметр большого диффузора | мм | 20 | 25 | |
Малый диффузор-распылитель | Маркировка | 3 5 | 4.![]() | |
Топливный жиклер холостого хода | Маркировка | 41 ±3 | ||
Топливный жиклер переходной системы | Маркировка | 50 | ||
Главный топливный жиклер | Маркировка | 95 | ||
Эмульсионная трубка | Маркировка | 11 190 | 11 95 | |
Распылитель ускорительного насоса | Маркировка | 40 | 35 | |
Игольчатый клапан | Маркировка | 16 | ||
Пусковой зазор дросселя | мм | 0.7-0,8 | ||
Пусковой зазор воздушной заслонки | мм | 2.0 — 2,4 | ||
Уровень топлива | мм | 22-24 |
Регулировка карбюратора 4178-1107010
Основные дозирующие элементы и регулировки:
Наименование | Единица измерения | 1 камера | 2 камера |
Диаметр смесительной камеры | мм | 28 | 36 |
Диаметр большого диффузора | мм | 24 | 26 |
Малый диффузор -распылитель | Маркировка | 4 | 4 |
Топливный жиклер холостого хода | Маркировка | 41±3 | |
Топливный жиклер переходной системы | Маркировка | 60 | |
Главный топливный жиклер | Маркировка | 115 | 122,5 |
Эмульсионная трубка | Маркировка | A 125 | ZC 125 |
Распылитель ускорительного насоса | Маркировка | 45 | 35 |
Игольчатый клапан | Маркировка | 2,1 | |
Пусковой зазор дросселя | мм | 1,3-1,4 | |
Пусковой зазор воздушной заслонки | мм | 6,4-6,8 | |
Уровень топлива |
Регулировка карбюратора 4178-1107010-30
Основные дозирующие элементы и регулировки:
Наименование | Единица измерения | 1 камера | 2 камера |
Диаметр смесительной самеры | мм | 32 | 36 |
Диаметр большого диффузора | мм | 24 | 26 |
Малый диффузор -распылитель | Маркировка | 4 | |
Топливный жиклер холостого хода | Маркировка | 48 ±3 | |
Топливный жиклер переходной системы | Маркировка | 60 | |
Главный топливный жиклер | Маркировка | 120 | 120 |
Эмульсионная трубка | Маркировка | 11 190 | ZC95 |
Распылитель ускорительного насоса | Маркировка | 60 | |
Игольчатый клапан | Маркировка | 2,1 | |
Пусковой зазор дросселя | мм | 1,4-1,5 | |
Пусковой зазор воздушной заслонки | мм | 6,8-7,2 | |
Уровень топлива | мм | 12 — 24 |
Регулировка карбюратора 4178-1107010-40
Основные дозирующие элементы и регулировки:
Наименование | Единица измерения | 1 камера | 2 камера |
Диаметр смесительной камеры | мм | 32 | 36 |
Диаметр большого диффузора | мм | 26 | |
Малый диффузор распылитель | Маркировка | 4,5 | 4,5 |
Топливный жиклер холостого хода | маркировка | 50-44 | |
Топливный жиклер переходной системы | Маркировка | 60 | |
Главный топливный жиклер | Маркировка | 122,5 | 120 |
Эмульсионная трубка | Маркировка | A 180 | ZC 130 |
Распылитель ускорительного насоса | Маркировка | 45 | |
Игольчатый клапан | Маркировка | 2,1 | |
Пусковой зазор дросселя | мм | 1,3-1,4 | |
Пусковой зазор воздушной заслонки | мм | 6,4 — 6,8 | |
Уровень топлива | мм | 22-24 | |
Дроссельная заслонка карбюратора ДААЗ
Чтобы настроить состав смеси на различных режимах работы, предусмотрен привод управления дроссельной заслонкой, которая связана с системой дополнительной подачи топлива во время езды. При нажатии на педаль акселератора, она открывается, а в диффузор подается дополнительная порция бензина. Данный механизм называется ускорительный насос. Он обеспечивает отзывчивую работу акселератора при резком разгоне автомобиля, чтобы не допускать обеднение смеси.
Облегчение пуска в холодное время обеспечивается за счет воздушной заслонки, которая закрывается и ограничивает подачу воздуха, увеличивая количество топлива в цилиндрах. Управление приводом осуществляется при помощи троса, который выводится в салон УАЗа на рукоятку.
Установка
В первую очередь демонтируем воздушный фильтр. Далее, поочерёдно снимаем:
- приводы заслонок;
- шланги (подачи горючего и отбора разрежения вакуумного корректора).
Карбюратор ДААЗ-4178: Tobileng botekgeniki le phetoho
E se e le tšebeliso ka ho fetisisa peterole likoloing tsa lilemo tse fetang 100 карбюратор. Ho sebetsa ha sesebediswa sena e na le ka lokisetsa ho ea motsoako oa mouoane moea le peterole e oela ka kamoreng go tuka ga molelo. Нахана хоре на карбюраторе ДААЗ-4178, цеба литшоботси це лона ‘ме у итхуте хо лаола мосебеци оа эона.
ДААЗ бак УАЗ «Волга»
Мангата УАЗ с колой хаммохо ле «Волга» ле карбюраторы dilenaneo 402-limithara на ле thahasello litabeng tsa la kgetho Bakeng sa likoloi tsa bona. Haeba u hlahlobisisa tharollo tsohle tse teng ka ‘marakeng, e molemo ka ho fetisisa Bakeng sa dienjini tsena loketse sesebelisoa хо tloha Дмитров агрегат семела.
bakgweetsi Карбюратор ДААЗ-4178 linkoa e le ea mohlala e ratoa haholo ke. E lumella хоре о haholo ntlafatsa dipharologanyo enjene, hammoho le e nepahetseng boemo ba puo e etsa хоре tshebediso ya fokotswa mafura.
sesebediswa карбюратор
diyuniti tsena li etselitsoe Bakeng sa ba lokisetsa ho ea boleng bo phahameng motsoako mafura. Ka nako eo, unit trust lopolla e kenye ka kamoreng go tuka ga molelo. Хо kopanya karo-karolelano ea mafura ле хо lekana ка хо тоба хо ea moea ле fetelang ка sesebediswa.
Ntlha ea 4178 ke kopanetsoe-kamoreng эмульсия tsamaiso ea. Ka kakaretso, ea le mola kaofela, ‘me khabohaetereite-DAAZ 4178-1107010-30 ho akarelletsa le, o na le sesebelisoa se tšoanang. карбюраторы цена sebelisoa tsohle theknoloji e atlehang le hantle-проверено. Хо на ле ка хо hlokomela хо ба тенг ха ка хо фета leka-lekaneng oona tsamaisong phaphametse kamoreng последовательно була-клапан ле theknoloji и tse ling.
sesebediswa e bokana хо tloha dikarolo tekanyetso ле likopanong tse khōlō ле ха е fapana хо ea ka merero е мэн. Карбюратор kenyelletsa ditokiseletso ka sehloohong aba setshelo, на холостом ходу, tsamaiso ea phetoho, pompo, ‘me ekonostata EPHH.
Карбюратор ДААЗ-4178 — tobileng botekgeniki
Nahana ka morero oa ho e mong le e ba litsamaiso e ka sehloohong ea kopano. ea mohlala ena le ile la khethoa ke bakgweetsi tse ngata. Dikai ка индекс 30 ле 40 ке локетсе бакэн са «Волга» ле УАЗ. Бенг ба likoloi цена hantle haholo хо арабела disebedisweng tse joalo. Ба на dikgetho и pharaletseng Bakeng са декларации, hammoho ле hoo и batlang и беспроблемным.
Tsamaiso ea ka sehloohong измерения
tsamaiso ena e reretsoe ho fana ka hlokahalang palo ya motsoako mafura Bakeng sa mekhoa e fapaneng ya tshebetso tsa likoloi. Ke khona ho sebetsa le mekhoa bohle ntle на холостом ходу. Ка mohlala, хо mahareng enjene mojaro oona tsamaisong измерения lokela хо фана ка е fokolang я mafura motsoako oa hlophisoa kamehla.
Ha re nahana ka bonolo карбюратор sesebediswa, ‘mentan’o ba ho sheba hore na e na le DAAZ-4178 ga tlhaloso, ka nako eo ka sebopeho sa rarahanang, e bula belofo дроссельная заслонка, moea ka диффузор e matha butle ho фета mafura иль qeta tse oela ka kamoreng ea небулайзер хо. мотсоако ка цела эо нтлафала. Э ле хоре хо тибела хахоло motsoako ruileng, baenjiniere ба энце хоре хо быть bonolo хо buseletsa Bakeng са каро-каролелано ea хо мафура motsoako ле моэа каро-каролелано. Palo le bophahamo ba modumo ea moea ka ho fetola sebedisa дроссельная заслонка. Карбюраторные агрегаты joalo dithulaganyo matšeliso a aba tsamaiso.
dikai fetisisa tsa dithulaganyo tsena DAAZ tefello ya mafura motsoako mathang ka Пневматика тормозов. Kahoo, mafura a kena ‘me joale и tse nyanyalitsoeng sa tloha kamoreng e phaphametse le khethehileng эмульсия ле kanaleng. Эна ке трубка, кхетехиленг. Марако трубка, хо, хо на ле khethehileng ле masoba theknoloji. Ba kenya letsoho хоре хо moea molatsoana, тла ка holim’a сопло ле. Хо на ле, ка kotopo fanoeng, хо на ле mokhoa oa ho kopanya, ‘me motsoako ka boeona e ka’ na Tsoa masoba ana theknoloji.
Э ле дроссель була, хо eketseha lephaka le bophahamo ba modumo ea motsoako. Hape, ho eketsa molumo oa mafura fetang насадки, ‘me palo ea moea. Ка tjhelete е я moea ка хо feletseng tekanyo е lekanang я хо bophahamo ба modumo еа mafura. Сена себе etsa bonnete ба matšeliso.
Ho bua ka bokhutšoanyane, ho GDS baka maemo tsohle tsa dilenaneo le ho sebetsa ka mejaro e tlase, mahareng le tse phahameng le mekhoa. Сена карбюратор ДААЗ-4178-1107010-30 fana dilenaneo matla le botsitso ba tshebetso ka maemo a ho khoneha ho sebelisa mehaho.
Moralo le tshebetso CXX
Bakeng sa dilenaneo на холостом ходу ка liphetohelo tlaase hloka feela le bophahamo ba modumo e nyenyane haholo ea motsoako. Maemong a joalo, ho na le ke ka botlalo koetsoeng дроссель. Empa boemo ba lephaka ka диффузор ba ha ho a lekana ho matha GDS.
Карбюратор на ДААЗ-4178-30, который работает на холостом ходу. mosebetsi lona — e le ba lokisetsa ho ea joalo motsoako, e leng lumella tshebetso tsitsitseng ea enjene ha belofo e koaloa ho feletseng.
Metjha e tsamaiso ea копана khethehileng bipetsa полость Bakeng sa karolong e ka holimo le lik’hamera. Ha enjene sebetsang ka lebelo на холостом ходу, е phunyang tlas’a lephaka lekaneng phahameng е bōptjoa. Ha lona mafura a phello e phallang ho tsoa le kanaleng хо эмульсия tsamaisong mashome a mabeli le kanaleng. Karo-karolelano ea mafura a ho moea motsoako itšetlehile ka bokhoni ba Jets.
Ebe motsoako и отмеченные флагом катушки индуктивности moo ebe tsoakane le moeeng. Bakeng sa morero ona, хо на ле lekhalo ле theknoloji pakeng tsa ea uputsa ле mabota kamoreng. lekhalo Sena se ka fetoloa kensete, e leng e установленный ка рычаг дроссельной заслонки. пало ена нсете, е это ка цела фетохо я карбюратор ДААЗ-4178-1107010.
Palo ya motsoako le fetelang ka kanale sebaka zadrosselnoe ka fetola ka ho woman stage khethehileng le насадка коническая. phetoho ена nsete электронной ikarabella Bakeng са boleng ба motsoako. Ha ho ohla le lona, mme hoo ho fokotsa le kanaleng leketla sefapanong karolo.
Ха дроссель е була ка телело хо фета, ха хахоло эн нтсенг е экетсеха пало я моэа, эмпа пало эа мафура санце е ле ‘нгое ле е нэ е. HDS ntse ha kena tshebetso ka lebaka la ho haelloa ke ho hlapholla. Phello ea sena — itsetlehe motsoako le ina ka tshebetso engine.
Bakeng sa phetoho e boreleli ho tloha ea lefeela ho mahareng-mosebetsi карбюратор DAAZ 4178-1107010-40-hlomelloa le tsamaiso ea khethehileng oa phetoho. E соединяет хо ТВ metjha е хао ле boikarabelo ба хо на холостом ходу. Хо на ле ке qalang khethehileng, е длин е reretsoe ка цела е joalo ка mor’a хоре qalang ea phunyang ле хо otla palo е kahodimodimo хо hlapholla оа libaka. ле kanaleng ona о boetse о fepa motsoako hanyane ka kamoreng ena. Ка lebaka ла phetoho ena botsoalle pakeng tsa mekhoa bueloang я metsamao я ха хо па.
Ho ea lefeela, ha демпфер e koaloa ho feletseng, ho na le go tlaleletsa ka moea ho motsoako. Sebopeho электронной lefisa ка lebaka ла хо ба Тенг ха Джетс. Hа затяните nsete e ikarabellang e palo ya motsoako, ka nako eo phunyang le bula. Eketsa lekhalo pakeng tsa ka kamoreng e phunyang ле уменьшает tjhelete я moea. Leha ho le joalo, ho eketsa коленчатый вал liphetohelo. Ha nsete e khoehlisa marapo ao, maqhubu le уменьшается. Ка sesebelisoa себе Кан са карбюратор DAAZ-4178, хо phetoho и etsoang ке ле manakana potolohang хо женщина стадии tlwaela.
помпа акселератора
карбюратор GDS e reretsoe ho fana ka Bothata ntle tshebetso feela tshebetso Boreleli la bula демпфер. Ha o bula e резко tse ngata, tshebetso thuto e sitisa. Ho na le ke pompo e khethehileng e le hore ho qoba ho hlōleha ka moralo wa. E lumella hore o nakoana ntlafatsa motsoako mafura ha резко дросселирует e bula.
стартер
Ka nako ya qalang enjene коленчатый вал и dikologela ка lebelo le tlaase. Ka khatello ea lesoba kamoreng lekaneng tlaase mpe, ‘me mafura a e pshang kateng hampe haholo ka tshebetso. Hape, haeba enjene e batang, mouoane mafura a le le khutsufalitsoeng ka pampitšana ea ho noa.
Хо этса тшебецо чимололанг цициценг хахолоаняне, хо ке ке хо хлокахала хоре хо карбюратор ДААЗ-4178-40 локисеца мотсоако руиленг. Kahoo, koetsoeng moea демпфер или дроссельная заслонка.
Ho bebofatsa mosebetsi wa tshebetso ya ho qala ya metsamao ya mmele wa, карбюраторы a hlomelloa ka стартер khethehileng. Ho ea ka molao-motheo oa ho sebetsa ke moea увлажнитель, hammoho le sesebediswa jarolla ka ho iketsa e bula e.
Эконостат
sesebediswa sena se etselitsoe ho sebetsa ka mejaro lebetsoeng le ka ka ho eketsehileng ntlafatsa motsoako. распылитель ena, е длина е behoa ка holimo ea kamoreng е tsoaka. Топливо е fuoa ка ле kanaleng ekonostat, ао хо ‘она хо mafura в sefofane са jete себе hlomamisa.
Экономайзер matla boemo
E le hore a khumo le lebetsoeng le enjene matla, motsoako e lokela ho ba ruile haholo.
Ho lokisetsa ho lona, карбюратор ДААЗ-4178-1107010, le dikai tse ling tsohle di a hlomelloa ka экономайзер thoeng. tsamaiso ena lumella ho fana ka chelete e eketsehileng ea mafura распылитель кена. Empa ка nako электронной tšoanang ха хо ка фета ка sehloohong mafura jete. Хо ebe или Кения tshebetsong экономайзер sebedisa koloi e khethehileng.
Карбюратор ДААЗ-4178 УАЗ
мораль Sena ke e rarahaneng ho feta, ho fapana le fekthering карбюратор. Ho boetse ho na le tse peli tse-kamoreng эмульсия-мофута карбюратор. E tšoauoa ke boteng ba e ntlafetseng ле хо фета leka-lekaneng phaphametse kamoreng. Хо motsoako ба пе ба са boleng бо phahameng, байеми хо фета ке bōpile и ntafaditsweng завихритель ле kanaleng.
Tsitsitseng tshebetso ya dilenaneo qalong-up le mojaro mona nolofalletsa HDS. Advanced CXX tshehetsa e tsitsitseng haholoanyane enjene tshebetso ka bonyane khoneha lebelo la crankshaft ena. карбюратор на ДААЗ-4178-1107010-40, запеченный в петлях борелели хо тлоха еа лефеела хо лаела.
tlhomamiso
Ho ka letsoho emisa sebopeho sena ho UAZ, leha e le rework rarahaneng tla hlokahala. Леха хо ле хоало, хо хлокахала хоре хо хлонгоа себака мотенья хо тлоха 126 го карбюратор. Haeba u phetha tlhomamiso ntle mathang, ka hona ha ho ke kotsi ho senya pompo drive.
нценг бо экетсеха
мокхоа оа хо кения карбюратор ДААЗ-4178-1107010 ка уаз? Ho qala, o tla hloka ho qhaqha moea filthara matlo. Ebe eketsa basebetsi sesebediswa e tlosoa. Ho etsa sena, отвинтите шпильку ea tloha pokello le nka sebaka sa bona le Batho ba bacha ‘me ba khutšoanyane. di-valve motlakase di tlosoa ‘me sebakeng hlomamisa bona fapoha lesokoana. Ka mor’a moo, е карбюратор и ncha sebakeng са кхале. Пеле хо му, о локела хо ба боннете ба хоре беха мекатело це пели. Joale bonngoeng e hlokehang ho hokahanya ho kabong ea loketseng le Hose e. Ka nako eo ho’s nako ea ho ea hlongoa экономайзер taolo oa potoloho ea lefeela.
Le sethaleng ho qetela tsa phetoho карбюратор ДААЗ-4178-1107010. Хо джоало, ка такимо еа женщина этап khethehileng ка fihlela гомолог enjene tshebetso.
Kamoo ho lokisa карбюратор мозебетсинг?
Ле ходжа е ле морало ДААЗ-4178 ке а батла е фапане ле дикай це линг ца Дмитров димела, фетохо, ха хо на е монг а ке ке а е-ба тата.
E ле хоре локисе карбюратор mosebetsi, у локела хо sebelisa женщина этап liphetoho, ба на ле boikarabelo Bakeng са boleng ле пало я motsoako mafura. Хор о тле о ка fetola enjene lebelo хо dutseng ди са sebetse. Boohangata mekhoa ea lefeela ha boa tsitsa, ‘me koloi e ke ke ea se nang bophirima tšoanetseng.
хо локиса мотор
Ка нако ео ре локиса карбюратор ДААЗ-4178. Tsela lekanyetsa ke mehato e seng mekae e bonolo. Пеле у локела энтле мофуту силовая установка. Nsete Nang ле boikarabelo Bakeng са Боленг ба motsoako ка карбюратор хо, е локела хо tlosoa hoo е ка бах ка хо feletseng, ‘мне joale затянуть ка бах 2,5 chenchana.
Nsete, qoso palo ya motsoako mafura hlokahala e le hore ba pepese lebelo. Ho etsa sena, reteletse nsete hafeela lebelo ha le eo ho ea ka taelo ea 850-950. Эбе ка такимо эа женщина этап боленг тшоананг фумана лебело ка хо фетисиса, ка нако эо це линг фетола нсете хутлела хапэ 900 об/мин. liketso tena lokela ho a pheta ka nako e telele e le boleng ba chenchana tsa nsete tla eketsa lebelo la коленчатый вал ena.
Ha lebelo rotal qala ho oa, ka nako eo o fumana phetoho ea ho tloha e le morui, ho motsoako e otileng.