Продажа квадроциклов, снегоходов и мототехники
second logo
Пн-Чт: 10:00-20:00
Пт-Сб: 10:00-19:00 Вс: выходной

+7 (812) 924 3 942

+7 (911) 924 3 942

ВАЗ 2107 | Регулировка пускового устройства

ВАЗ 2107

Сервисное обслуживание и эксплуатация

Руководства → ВАЗ → 2107 (Жигули)


Регулировка пускового устройства производится на снятом карбюраторе.
Перед регулировкой проверьте состояние диафрагмы пускового устройства, отвернув четыре винта и сняв крышку. Замените дефектную диафрагму.

Пусковые зазоры:

Карбюратор 21081-1107010:

воздушной заслонки

2,7 мм

дроссельной заслонки первой камеры

1 мм

Карбюратор 21083-1107010:

воздушной заслонки

2,5 мм

дроссельной заслонки первой камеры

1,1 мм

Примечание

Пусковые зазоры можно измерить сверлом соответствующего диаметра, используя его в качестве калибра.

ПОРЯДОК ВЫПОЛНЕНИЯ

1. Поверните рычаг привода воздушной заслонки против часовой стрелки до упора. При этом воздушная заслонка должна полностью закрыться.

2. Нажмите на шток пускового устройства до упора. Воздушная заслонка должна приоткрыться на 3,0±0.2 мм (пусковой зазор воздушной заслонки). Пусковой зазор дан для карбюратора 2108-1107010 (см. примечание).

3. Если пусковой зазор воздушной заслонки отличается от указанного, ослабьте затяжку контргайки…

4. …и отрегулируйте его винтом. При отворачивании винта зазор увеличивается, при заворачивании уменьшается.

5. Полностью закройте воздушную заслонку. При этом дроссельная заслонка первой камеры должна приоткрыться на 0,85 мм (пусковой зазор дроссельной заслонки первой камеры). Пусковой зазор дан для карбюратора 2108-1107010.

6. Если пусковой зазор дроссельной заслонки первой камеры отличается от указанного, отрегулируйте его регулировочным винтом приоткрытия дроссельной заслонки первой камеры. При отворачивании винта пусковой зазор уменьшается, при заворачивании увеличивается.

Реклама

Регулировка пускового устройства карбюратора Нива 2121, Нива 2131

Автолюбителю

Ремонт карбюратора, этапы сборки и разборки деталей карбюратора нива 2121, инструкции по ремонту и замене клапана нива 2131, ваз 2121.  

Эксплуатация и обслуживание системы впрыска топлива, зажигания, выпуска отработавших газов нива 2121. Инжекторный двигатель, карбюраторный двигатель. Устройство карбюраторной и инжекторной системы питания нива 2131.

Пусковое устройство карбюратора

1 – диафрагма;
2 – регулировочный винт;
3 – шток диафрагмы;
4 – рычаг управления воздушной заслонкой;

4. 1 – нижний профиль паза рычага 4 для ограничения максимального приоткрывания воздушной заслонки;
4.2 – верхний профиль паза, обеспечивающий механическое открытие воздушной заслонки;
4.3 – кромка рычага 4 для обеспечения пускового зазора дроссельной заслонки первой камеры;
5 – воздушная заслонка;
6 – рычаг воздушной заслонки;
7 – возвратная пружина воздушной заслонки;
8 – трос привода воздушной заслонки;
9 – регулировочный винт приоткрывания дроссельной заслонки первой камеры;
10 – стопорная гайка регулировочного винта;
11 – рычаг привода дроссельных заслонок;
12 – дроссельная заслонка первой камеры;
В – пусковой зазор у воздушной заслонки;

С – зазор у дроссельной заслонки.

При повороте рычага управления воздушной заслонкой нива 2131 против часовой стрелки до упора воздушная заслонка должна полностью закрыться. Если она не закрывается, устраните причину заедания (или выправьте деформированную заслонку).
При полностью закрытой воздушной заслонке дроссельная заслонка ваз 2131 первой камеры должна быть приоткрыта на пусковой зазор С, равный 1,1 мм.

Зазор измеряем подходящей по диаметру проволокой.

Этот зазор регулируем, поворачивая ключом «на 8» (или шлицевой отверткой) винт на рычаге привода дроссельной заслонки.

При полностью закрытой воздушной заслонке нажимаем пальцем на шток пускового устройства нива 2121 до упора – при этом воздушная заслонка должна приоткрыться на пусковой зазор В, равный 3,0±0,2 мм.

Зазор измеряем сверлом.

Для регулировки зазора ключом «на 8» ослабляем контргайку винта, расположенного на крышке пускового устройства ваз 2121.

Вставив в прорезь тонкую шлицевую отвертку, отворачиваем (для увеличения зазора) или заворачиваем (для уменьшения зазора) винт, после чего затягиваем контргайку.


Устройство и работа карбюратора

Регулировка карбюратора и его привода

Уровень топлива в поплавковой камере

Регулировка пускового устройства

Проверка механизма блокировки второй камеры

Регулировка системы холостого хода

Разборка карбюратора

Проверка и замена электромагнитного клапана

Топливный фильтр карбюратора

Проверка выключателя экономайзера

Разборка и сборка карбюратора

Разборка и сборка крышки карбюратора

Снятие и установка карбюратора с двигателя


  • Разборка и сборка
  • Карбюраторный
  • Инжекторный
  • Система охлаждения
  • Карбюраторная система
  • Инжекторная система
  • Карбюратор
  • Система зажигания
  • Система впрыска
  • Cистема выхлопа

НИВА / 2121, 2131 / ремонт / двигатель / карбюратор / Регулировка пускового устройства

тюнинг карбюраторов Solex — Google

AlleShoppingBilderVideosMapsNewsBücher

suchoptionen

Tipp: Begrenze diesuche auf deutschsprachige Ergebnisse. Du kannst deinesuchsprache in den Einstellungen ändern.

Мастерская по настройке карбюратора Solex — Limebug

Limebug.com › Двигатель

Мастерская по настройке карбюратора Solex · 1. Убедитесь, что топливный насос находится в хорошем рабочем состоянии. · 2. Установите новый встроенный топливный фильтр для предотвращения попадания грязи и песка в …

190SL Solex 44PHH Тюнинг карбюратора — YouTube

www.youtube.com › смотреть

08.01.2008 · 190SL Solex 44PHH с изношенными карбюраторами трудно работать. Но полностью обработанный и…
Dauer: 7:02
Прислан: 08.01.2008

Тюнинг сдвоенных карбюраторов Solex 32 PDSIT на VW с воздушным охлаждением — YouTube

www.youtube.com › смотреть

204 · 26.0 · VW 2-литровый двигатель с воздушным охлаждением часть 5 обзор карбюратора зажигания баланс и настройка · Kadron Solex h50 …
Dauer: 31:08
Прислан: 26.02.2014

Solex Carburetters Tuning Tips & Techniques — Amazon

www. amazon.de 13) · 18,34 € · Auf Lager

Эта книга о карбюраторах Solex и связанных с ними проблемах и основных характеристиках настройки, охватывающая как можно более широкий диапазон, но в рамках более современных …

[PDF] Настройка карбюратора

keyassets.timeincuk.net › live › wp-content › uploads › сайты › 2013/02

Тюнинг карбюратора. Карбюраторы VW гаммы SOLEX очень просты в настройке, поэтому следуйте этому руководству и настраивайте свои карбюраторы в соответствии с заводскими спецификациями. Карбюратор.

Запчасти и тюнинг карбюратора Solex — RRD-Preparation.com

www.rrd-preparation.com › 3781-spare-parts-and-tu…

Пункт 1 — 16 из 16 · Категория всегда сладко запчасти и тюнинг карбюратора солекс. … Карбюраторный топливный фильтр Ø 5 мм CGN оригинальный тип для мопеда SOLEX …

Солекс-Подбор и настройка карбюратора

oacdp.org › solex

Солекс: Выбор и настройка карбюратора. В этом руководстве рассказывается, как рассчитать размер карбюратора Solex, необходимый для данного двигателя, и как …

Карбюратор Solex – установка, неисправности и настройка

www.lrsoc.com solex-carb…

Любезно предоставлено M1N1 — все, что вам нужно знать о настройке карбюраторов Solex с полными списками деталей и схемами. Детали проекта. Категории:.

SOLEX Carburetor Pro Tuning Set Главный воздушный жиклер холостого хода VW …

www.ebay.com › itm

49,89 $ Auf Lager

Найдите много отличных новых и подержанных вариантов и получите лучшие предложения для SOLEX Carburetor Pro Tuning Set Основной жиклер коррекции холостого хода VW BUG Bus Ghia 181 в лучшем случае …

Тип продукта: Жиклеры карбюратора
Тип: жиклерный комплект

Solex Carb Tuning- Завел машину (наконец-то)! | 912 ББС

www.912bbs.org › … › 912 Help

Solex Carb Tuning- Завел машину (наконец-то)! . .. После того, как я написал, я наткнулся на сообщение Джона Бентона о настройке.

ähnliche shanfragen

Land Rover Solex Carburttor.

солекс 32-34 пдсит-2/3

Подъем карбюратора газа Daaz 2107. Подъем классического карбюратора.

Знак карбюратора типа пекара 2107 1107010 20

Automobili Volge Automobilske biljke Семь моделей опремлени су бензинским моторима различных модификаций. Na elektroenergetskoj jedinici radne od 1500 CU instaliran je karburetor 2107 1107010. cm i pružio ga dovoljno visoko specifikacije. Detaljan opisCiljni Podaci DAT SU U priručniku za upotrebu automobila. Ovdje možete pronaći redoslijed postavljanja uređaja za rad u različitim režimima.

Spomenuti модель karburatora razvili su stručnjaci Dimitrovgrad Auto jedinice za technički zadatak Автоваза. Kasnije se oslobađanje ovog uređaja prilagodilo se postrojenju Lenjingrada, gdje je dobio svoje ime pekara. Под новым марком, уреджай се испоручую на тржиште резервных двигателей за автомобиль Ваз различных модификаций.

Na uređaju je ovaj uređaj apsolutno identičan za proizvode DAAZ-a, istovremeno, stručnjaci and vlasnici automobila значает высококвалитетне компоненте и монтажу. Istovremeno, trošak karburetora pekara znatno je niži nego na analozima. Ova okolnost objašnjava činjenicom da se ova jedinica sve vše koristi na automobilima Vaz različitih modela i uključujući poznate sedam.

Карбюратор uređaj

Ovaj je uređaj dizajniran za stvaranje mješavine zraka za gorivo specifičnog sastava na motorima VAZ različitih modela. Bakera Carburetor имеет следующие характеристики:

  1. поплавковая камера;
  2. главный супстави дозиранжа су двидже контуре;
  3. мембрана из полиэфирного волокна;
  4. енономайр и вождя из пневматического уреджа;
  5. dijafragma za ubrzanje pumpe;
  6. система у празном ходу с затвараньем электроклап;
  7. sistem je prelazak na uključivanje sekundarne komore.


Na raskrrljivačima vrste pekara, koji je namijenjen za ugradnju na car Vaz, ima poseban uređaj za osiguravanje ventilacije kućišta motora.

Gasovi koji se probijaju u kućište napajanja na cijevi dolaze kroz karburetor do komore za izgaranje automobila. To smanjuje toxičnost vatra automobilskog motora na prihvatljiv nivo. Модель карбюратора Bakeard характеризируется веча вероятностью или аналогом.

Техническая характеристика карбюратора

Производит торговую марку пекара, koji su namijenjeni za upotrebu na električnim uninicama VAZ-a, ne razlikuju se od takvih DaaS uređaja. Главные параметры раскраски ового типа:

  1. Дозировочные опоры: промьер камеры первичный — 28 мм, вторичный — 32 мм
  2. Геометрия диффузора: комори №1 — промьер 22 мм и кор. 2 — 25 мм;
  3. Главная система дозирования горива, за первичную комору — 1,12 мм, за секундарно — 1, 50 мм.
  4. Размеры зрелых млечных овог сустава за оба диела уречая и износи 1, 5 мм.


Главные показатели единства за транзиційськи сустав карбюратор, кои му пружаю довольно високи пикап, размер и производительность. Prečnik otvora namijenjen pružanju pripremnih procesa prilikom povezivanja sekundarne komore uređaja. Uz dosljednu štampu na ručici, do 7 мл goriva ubrizgava se s deset puta u komori. To vam omogućava da postignete oštro ubrzanje automobila vazona u karburetoru pekara.

Podešavanje praznog hodina

Postavljanje dobrog uređaja namijenjenog miješanju vrši se pomoću sljedećih instrumenata i alata:

  1. tahometar ugrađenog ili dodatka;
  2. инструмент для определения токсичности издувног плина у садржаю угольног монооксида;
  3. odvijači sa ravnim utorom.


Процедура обавления прилагоживания против карбюратора пекаря на важном моторе je:

  1. Provjera nivoa izvodi se u plovskoj komori koristeći poseban predložak.
  2. Provjerite nedostatke između kontakata u Distributru paljenja i stanja svijeća. Moraju odgovaraju мотору на калилом.
  3. Jedinica za napajanje je pokrenuta i ne radi bez opterećenja dok se ne postigne radna Temperature.
  4. Pretvaranje vijaka količine smjese, postavljamo rotacijsku brzinu radilice u rasponu от 820 до 900 revolucija u minuti.
  5. Završivši kvalitetan vijak smjese, istovremeno kontrolira koncentraciju CO u ispušmu. На температуре зрака на 20°С в нормальном атмосферном давлении, овадж индикатор требова бити от 0,5 до 1,2%.
  6. Vijak količine mješavine Baker Tipa Карбюратор поновно постиже обновленный параметр в празном ходу ВАЗ мотора.


Конкурентный и придаточный карбюратор 2107 1107010 пружа экономску потрошнью горива.

1 — Podešavanje vijaka ulaznog ventila pumpe za gašenje; 2 — крышка карбюратора; 3 — Гориво Джиггер другой коморе транспортной системы; 4 — воздушная транспортная система; 5 — зрачный млаз экостатута; 6 — экопиво улица за пивом; 7 — главная зрак челюсть Другог виеча; 8 — Эмульсийски котлер эко-статут; 9- пневматски pogon leptira Drugog vijeća; 10 — малый диффузор; 11 — якне; 12 — пусковой клапан за газом; 13 — прскалица за ускоритель; 14 — зрачный захлоп; 15 — Главный зрак Явер из прве коморе; 16 — джиггер почетног уретая; 17 — зрачный млаз у празного хода; 18 — автоматический предохранительный клапан; 19 — Электромагнитный вентиль с гусеницама за гориво у празном ходу; 20 — вентиль за довод игле горы; 21 — фильтр за горвоприводом; 22 — опскрба горивом; 23 — поплавок; 24 — вид фабрики прилагожаванья празног системы; 25 — Главная гузалица за гориво првог виеча; 26 — Podešavanje kvalitete vijaka radne smeše; 27 — подъешаванье вияка састава радне смеше; 28 — лептир првог видца; 29- пловская кухонная камера; 30 — лептир другого вида; 31 — Кучиште гаса; 32 — эмульгация циев; 33 — главный носач горива другого коморе; 34 — вентиляционная помпа ubrzavajući; 35 — улазни вентил помпе за газенье; 36 — Ручица погонной помпы за акумуляцию.

Ваз 2106 Карбюратор Daaz 2107-1107010-20 Uređaj

Автор: Автомобиль ВАЗ-2106, озоновый карбюратор тренирован и основан Daaz Модель 2107-1107010-20. Карбюратор Daaz 21053-1107010 користи на автомобиле ВАЗ-21065 (модель на основе породы SOLEX Carburetors).

Озонский карбюратор с эмульсией, двокол, с протоком. Ima jednu uravnoteženu plovsku komoru, dva glavna doziranja, uređaj za obradu (Econostat) u Drugoj komori, autonomni sistem u praznim praznim sistemima prve i druge komore, membranska akceleratorska pumpa sa prskalicom u prvom komoru, elektromagnetsko zatvaranje ventila u praznom hodu, kaol uređaja za резанье, пневматски погонь вентиля за газ у другой комори. Kratica za prigušivanje prve komore — ručni, sa kablovskim pogonom. Nakon pokretanja motora, preklop seautomatics otvara pokretanjem uređaja. tip dijafragme Pod djelovanjem vakuuma u ulaznom cjevovodu. Карбюратор je opremljen vakuumskim odabirom koji odgovara za kontrolu регулятора времени paljenja.

Гориво се наводи у карбюратора преко мрежног фильтр и иглы вентил. Ventil je mehanički spojen na plovak i održava određenu razinu goriva u plovskoy komori.

Iz float komore gorivo prolazi kroz glavne mlaznice za gorivo (prve i other komore) u emulzijske bušotine i emulzijske cijevi, gdje se miješa sa zrakom koji ulazi kroz glavne mlaznice. Эмульсия злака за гориво улази кроз прскалице у самца и великое дифузоре карбюратора.

Канал за гориво у празном ходу преклапан je elektromagnetskim zaključanim ventilom nakon isključivanja paljenja. Otvoreno je normalno stanje naponskog ventila.

System u praznom hodu odabire gorivo iz bušotine emulzije prvog veća. Gorivo prolazi kroz mlaznica, структурно у combinaciji с электромагнитным зауставним ventilom i miješa se sa zrakom koji ulazi kroz mlaz zraka i otvora za otvaranje prve komore. Rezultirajuća emulzija na dva kanala (jedna ima kalibrirani otvor — deblji, a drugi je pričvršćivač, inače naziva kvalitetni vijak) umanjuje se u rupu, preklapajući iglu vijaka, gdje se dodatno pomiješa sa zrakom A onda kroz rupu emulzije ulazi u dovodni cjevovod. Sastav smjese reguliran je kvalitetnim vijkom.

Sa djelomičnim otvaranjem ventila za gas (prije uključivanja u rad glavnog dozirnog sustava), mješavina zraka za gorivo ulazi u komore kroz rupe za prijelaz — dva u svakoj komori.

Эко-статут осигурава проток горива прямо из флоат коморе на эко-статусну прскалицу коя се налази у дифузору друге коморе. Eko-statut je uključen u rad na maximalnim modulima snage, dodatno obogaćujući radnu smjesu.

Pumpa ubrzanja — dijafragma tip, механический погоном из оси лептира за газ прве коморе. S oštrim otvaranjem poklopca, podijeliti se gorivom u prvom komoru za rasplinjače, obogaćujući smjesu. Pumpa je opremljena kugličnim ventilima. Jedan ventil je obrnut — nalazi se u kanalu koji povezuje plovsku komoru šupljinom pumpe za gašenje. Otvara se prilikom punjenja šupljine pumpe gorivom i zatvara se kada se gorivo ubrizgava dijafragmom. Još jedan ventil nalazi se u prskalici. Otvara se pod pritiskom ubrizganog goriva i zatvara se pod djelovanjem težine lopte čim se zaustavi napajanje gorivom. Višak goriva u ubrizgavanju teče kroz obilaznice Jigger natrag u float komoru.

Performanse pumpe ovisi o profilu CAM-a, promjeru rupe obilaznice Gibber, profila i dužini igle za podešavanje u kanalu za obilaženje. Podešavanje tokom rada pumpa za akcelerator nije podložna.

Početni uređaj sastoji se od zračnog zaklopke, upravljačke ručice zaklopke, teleskopskog potiska, potisni pogon za gas, membranski mehanizam za membran i pravljački pogon za gas. Приликом повлаченья ручка за погон («SupPace») са возачевого соединения, апрематор за ваздуха се затвара, а вентиль за газ првог вентиля отвара се за 0,7-0,8 мм (бакач). Pri prvim izbijanjem na cilindrima, prigušivač gasa prenosi se za dijafragmu, koja preko šipke i potiska otvara zračni zaklopku. Максимальная вриедность otvaranja preklopa kontrolira se potisni vijak dijafragme koji se nalazi ispod kape za vijak.

Подъем и поправка карбюратора Daaz 2107-1107010-20

Пажня! Сохраните рад на поправке и установке карбюратора ВАЗ 2106, перевозанном с помощью своего автомобильного демонтажа, т. е. Prije nego što se rasprostranjeni karburetor s malom krutom chetkom s prašinom bez prašine, navlaženom benzinom ili kerozinom, izvadite prljavštinu sa svoje vanjske površine. Prikladno je koristiti za ovu svrhu аэрозольный уложен «za ispiranje karburatora» sa posebnim sastavom. Rabljene krpe trebaju biti čiste i ne ostaviti vlakna i niti.

Карбюратор Цилини подаци о ВАЗ 2106

Параметры Первая камера Другая камера
Промьер, мм:
диффузор 22 25
komora za miješanje 28 36
главные гриячки гипки 1,12 1,5
Главный Зрак Гиблер 1,5 1,5
тарабарщина в празном ходу 0,5 0,6
выход Air Gibber 1,7 0,7
ГОРИВО ГИББЕР ЭКОНОСТАТА 1,5
zračni gibber ЭКО-статус 1,2
эмульсия Гиббер экономист 1,5
панк-зрачный гипс 0,7
гиклер пневматический дрейф лептир 1,5 1,2
рупия за prskanje pumpe za apersejciju 0,4
изложенность звонка за убранье 0,4
Хранение насоса за газом за 10 пунхов, подождите 3 7 ± 25%
Smjesa Test za ispitivanje 3,5 4,5
Брой калибровочная эмульсия cijevi Ф15 Ф15
Удаленность плутa oд покрaвaчa карбoратора с брoтмoм, мм 6,5 ± 0,25
Стезальке за пригушиваче за подешаванье стартног уреджа, мм:
зрак 5,5 ± 0,25
газ 0,9–1,0

Vlasnici strojeva ВАЗ 2103, 2105, 2106, 2107 sigurno suočen s potrebom za prilagođavanjem karburatora. Prva želja za vaš nastanka je doći do stotinu i riješiti sve vaše Probleme. Али nije potrebno žuriti sa majstorima, jer se prilagođavanje karburatora Vaz 2107 može praviti vlastitim rukama. Trebat će вам время, strpljenja и određena znanja u značajkama uređaja i radu ove jedinice.

Како карбюратор ВАЗ 2107

Карбюратор имеет имя миешанью горива са zrakom. To stvara zapaljivu smjesu koja se prevozi do cilindara motora sa unutrašnjim sagorijevanjem. На автомобиле Ваз 2107 koštaju karburirale su plovne vrste vrste «Ozone», «Daaz» 110701010. Uređaj karburatora «Ozone» и «Daaz» 21071107010 identičan je (прочитайте о томе у наставку).

Za samo-podešavanje, karburetor je koristan da zna iz kojeg čvorova i sistema sastoji se. Za visokokvalitetno održavanje goriva motora, biznis za rasplinjače treba raditi «poput sata».

Карбюратор черный

Ваз 2107 Чекови за карбюратор — ovo je:

Поплавковая камера.

Вентиляция газа.

Воздушный захлопник.

Коморе за городом.

Ventil za praznjevanje.

Эконостат.

Pretinac za uklanjanje plina.

Зрачни злак и гориво.

Эмульсия Эмульсия.

Карбюраторные системы

За высококвалитетный рад двигателя, распределительные системы требуют:

1. Trčanje i sistem zagrijavanja motora.

2. Система ходника.

3. Контрольные системы стали нивоа горива.

4. AcperClatna pumpa (для гарантии разгона машины).

5. Велики диффузор у кучи карбюратора, ВТС прскалица, зрачни и горивни джепови, эмульсия и эмульсия добра. Lokacija njihove lokacije je glavna dozirna komora.

6. Эко-статусные системы. Ovo je uređaj za obradu u otherom komoru za izgaranje motora.

Kako postaviti karburetor

Da biste prilagodili karburetor, potrebni su ciljni podaci u kojima su sve potrebne vrijednosti za podešavanje karburatora VAZ 2107. Kada se rasplinjač postavi, potrebno je testirati rad svih čvorova i sistema koji kontroliraju rad karburetor. Da biste to učinili, potrebno je započeti provjeru iz vanjskih kontrolnih elemenata. Provjerite pogon za gas za potpuni udar ručice pogona gas. U rešenom načinu otpuštenog plina, ventili za gas u obje komore za miješanje moraju biti potpuno zatvoreni. Pritisnuta je papučica plina kako bi se osiguralo da ventili za gas glatko i bez kretena, dosljedno (prvo u primarnom, a zatim u sekundarnom komoru su potpuno otvoreni i postaju vertikalno, potpuno otvaranje ZEV-a).

Tada trebate provjeriti rad zaklopke zraka. Uz potpuno ugradni pogon za zrak na ploči, zračni zaklopnik mora stajati strogo okomito, ne preklapajuci se s prolazom u gas. Ako se pogonski kabel izvuče, leptira za gas mora biti glatko i rezanje primarne komore za miješanje bez kretena. Nakon toga provjerite je li integritet povratnih opruga zraka i leptira za gas, ručice za pogon gasa, ventila za zrak i leptir i njihovu pouzdanu fiksaciju.

Провьерите рад ubrzane pumpe karburatora može brzo pritisnuti papučicu. Dijafragma пневматический актуатор требует provjeriti. Nakon što je završio vanjski pregled karburatora, morate očistiti glavne mlaznice, raspršivače raspršivače. Требуйте чете склонити поклопац са карбюратора и, очистите воздушную помпу или гумену крушку, чистите пловску комору из падавина на дну и могучи конденсат (дно пловске коморе у присутстви чврстог седимента може се дровилим очистите острия).

Пажня! Ne koristite vozilo za čišćenje, jer preostali villi može postići deblji.

Након тога сви млази и каналы карбюратора испрати чистым горивом из засебног спремника. Na kraju rada razdvajamo sve mlaznice i kanale. Ako sumnjate u čistoću kanala, a zatim prije postupka ispiranja, Jetovi trebaju se ispostaviti (sjetite se tačno onoga što su mlaziti tamo gdje su stajali: Svaki Jawer ima svoju kalibriranu rupu). Ako Jibeler nije na svom mjestu, motor neće raditi normalno. Rupe u Gibrelima trebaju se četkati mekom bakrenom или aluminijumskom žicom bez sjetve.

Продайте стандартный фильтр

Мрежний фильтр, установленный у карбюратора, je posljednja granica za chišćenje blata za gorivo koje se kreće u plovsku komoru. Da biste ga očistili, morate odvijati utikač i ukloniti sam cjedilo. Sada je filtirna mreža на vanjskoj strani čišćenja iz obloge Nagweshi. Nakon toga treba ga pažljivo puhati iznutra u suprotnom smjeru struje goriva, ne dopušta mehanička oštećenja.

При поставке мрежного фильтра, для производства станков ГОРИВОГ ГОРИВА КАРБЮРАТОР-a. Ako je potrebno, pušite ga. Не треба бити горива у пловской комори, игласти вентил пловске коморе мора бити отворен (ако се гориво не укланя из пловске коморе, тада се подъешаванье пловка може сломити и, као результат тога, испада се «прелив» карбюратора). Nakon Svih obavljenih radova, pažljivo instalirajte mrežni filter na svoje mjesto.

Битан! Instaliranjem utikača provjerite je li brtvljenje za brtvljenje (kako bi se izbjeglo curenje goriva i moguće paljenje motora).

Prilagodite plovsku komoru

Float komora je odgovorna za potrošnju goriva. Prouzrokovati veliki trošak Grupa za karburetor Vaz 2107 može ispasti visoki nivo Gorivo u plovskoj komori, povećani otvor za jilektrij, odvrnuti na krug (u ovom slučaju, gorivo ne prolazi kroz kalibrirani otvor, već prema navoj i kroz rupu, kao rezultat toga što je «трансфузия» посматрано). Када се открытие нетака проблема (мотор не развиша желену снагу) или са «преливом» (влажным свижечама, памуком у карбуралу), морате подешити ниво горива у комори за карбюратор, провьерите стане игле вентиля ваз 2107.

За почетак укладывайте поклопац карбюратора. U обрнутой држави (када je korica strogo vodoravno) удаленность između pluta и površine poklopca poklopca с kućištem treba biti oko 6,5 мм. Ovo je položaj maximalnog nivoa goriva u plovskoy komori (sa zatvorenim iglenim ventilom). Podešavanje potrebno je izvesti do raspona. Postavljanje nivoa potreban je ventil za provjeru igle. Da biste to učinili, pažljivo uklonite osovinu pluta i odvijte iglasti ventil. Преследуйте седло вентиляцию и само игру: не би требовались бити петье и механика оштеченья.

Поставьте диелове у города и кроз причврщивания крушке, притите гориво кроз мрежни фильтр (треба да се слободно пролази кроз игласти вентиль). Ugradite ploveće na mjesto i još jednomgumeni krugumpu goriva (gorivo putem ventila ne smije biti besprijekorno). Nakon svih radova na mjestu je postavljen poklopac karburatora. Prilikom instaliranja provjerite je li brtva koja je postavljena između kućišta i poklopca, «selo» na svom mjestu: nije preklapala kanal i legla točno u montažne rupe, zaobilazeći mlaznice. Едноставно затегните поклопац, а да га не повучите, како бисте избъегли деформацию. Deformirani poklopac može dovesti do zračnih sjedala ili curenja goriva.

Белешка! Provedite prilagođavanje karburatora samo na grijanom motoru, a dugme Offshore mora se resetirati na kraj.

Подъезжайте к системе защиты уреджа

Подъезжайте к системе защиты уречая мож се извести на демонтирани карбюратор или на самой машине (без демонтажа карбюратора). Ako prilagodimo početni sistem uređaja bez uklanjanja karburatora, a zatim prije podešavanja startera morate ukloniti filter za zrak, pokrenite motor i povucite sublike za sebe. Promet Motora Mora Biti Sješten oko 3200-3600 в минуту.

Након тога, присильно отворите зрачни захлопку 1/3 свог можног удара. Završine treba ugraditi na 300 jedinica manje početne. Ako se cilj ne postigne, zatim broj obrtaja prilagođavanjem dužine potiska или «molite» prilagođen je podešavanjem.

Ako se sistem pokretanja uređaja podešava na demotirani karburetor, tada morate podesiti vrijednost zatvaranja zračnog zaklopke. Запамятуйте: Великина яза треба бити 5,5 мм од zračnog zaklopke do kućišta komore za miješanje. Da biste to učinili, uklonite cijev okidača i fini odvijač zakretajte vijak za podešavanje. Prividom vijaka, jaz se smanjuje, kada se ne odbije — povećava se. Podešavanjem, controlirati jaz između gasa i difuzora u području prolaznih režima (треба бити 0,7-0,8 мм).

Потребление неактивног карбюратора ВАЗ

Često postavljeno pitanje: Kako prilagoditi brzinu praznog hoda? Prije početka rada na praznom hodu, motor mora ugrijati i donijeti na radnu Temperatureu (85-90 степеней). Podešavanje praznog od varaznog karburatora vrši se dva vijka kolicine i sastava smjese. Други виджак je zatvoren utikačem. Покрените мотор. Vijak količine smjese podiže brzinu motora do 1000-1100 jedinica. Nakon toga, sastav sastav smjese se smanjuje prometnim od 150-200 jedinica. У овому режиму мотора море радити слой, без вибрации, окрета се не би требуют «пливати». Ако же потребно, поступак понавля неколико пути.

Pretplatite se na naša vrpca u

Svaki motorist prije ili kasnije počinje razmišlyati o tome kako je automobil uređen, jednostavna vožnja postaje neananimljiva. Početnici natoje samostalno поправить различите čvorove svog automobila. ВАЗ-2107 je savršen prvi car. Mnogi su zainteresirani za prilagođavanje karburatora na ovim mašinama. Разместите карбюратор ВАЗ-2107 и начните за подешаванье.

Kako se uređuje karburetor

На ВАЗ-2107 инсталирано je nekoliko vrsta ovih uređaja. Я производитель ДААЗ-2107 «Озон» и «Солекс». Prije nego što je model uklonjen iz proizvodnje, osoblje je osoblje «Ozone». Razmislite о uređaju

Element se sastoji od plovske komore i pluta. Uređaj je također opremljen iglenim ventilom, filterima, komorom za miješanje, prigušivač i gas. Postoji zračni zaklopnik, эко-статут и млазница, убрзанье пумпе и диффузова. Svaki element игра posebnu ulogu pripremi optimalne smjese goriva za napajanje.

Princip rada

Da biste bolje razumjeli uređaji za karburator VAZ-2107, trebali biste proučavati ovaj mehanizam radi. Također, та знаня će pomoći u samoprilagođenju uređaja. Ovo su vrlo korisne informacije. Dakle, gorivo spada u plovsku komoru, gdje se nivo goriva podešava pomoću plovka. Kad se dio pojavi, to vodi do pokretanja igle ventila. Потонжи преклапа приступ бензина.


Примите участие в аукционе, чтобы получить информацию о комору, горивом се очисти кроз фильтра. Tada je benzin podijeljen između prvog i otherog vijeća. Prolazi kroz mlaznice za gorivo. Zapaljiva smjesa nije samo benzin, već i kisik. Dakle, čisti zrak koji je prošao kroz vazdušni filter, prolazi kroz mlaznice. Уничтожьте карбюратор ВАЗ-2107, добавляйте и добавляйте эмульсию, бушотину и циеви. U njima je benzin pomiješan sa zrakom, što rezultira smjesom koja se lako može zapaliti.

Nadalje, ova emulzija ulazi u econostat, a potom na prskalicu, put je dodatno obogaćen. Smjesa goriva tada ulazi u difuzore, gdje se završni proizvod kreira za komoru za izgaranje. Sa protokom zraka, smjesa će pasti direktno u sredinu komore za miješanje. Zapaljivi мотор pomiješan са zrakom пада kroz газа, газ kontrolira papučica газа. Jets, sa kojima motor može raditi u mirovanju, omogući vam da dobijete smjesu za gorivo iz prve komore. Kad automobil radi na punoj snazi, benzin je zatvoren od Drugog vijeća. Potpuno je uključen samo prilikom izvođenja pretjecanja ili oštre potrebe za biranje brzine.

Тако да мотор может нормально разгоняться, карбюратор морить бити у савршеном станью. Потребно je održavati čistoću biblila. Takođe bi čisto trebalo da budu sve radne površine. Карбюратор уретаж ВАЗ-2107 Daaz je sasvim jednostavan, a sam je nepretenciozan, za razliku od uvezenih modela. Djeluje savršeno čak i na jeftinom domaćem benzinu, koji se ne razlikuje posebnim kvalitetom.


Карбюратор «Solex»

Можете се сварить да себе već dugo raspravljate da je bolji — «Солекс» или «озон». Али ови спорови пе воде ни са чим. Разместите уставку на замену карбюратора «Солекс» на «Седам». Уредай карбюратор ВАЗ-21073 «Солекс» так же прилично компликован. Općenito, jedinica se sastoji od kućišta i poklopca. Prvo je dvije komore za miješanje opremljene difuzorima. Tu je i plovska komora, postoje emulzijske bušotine i mlazeva za gorivo i zrak. Uređaj pruža ubrzavajuću pumpu, eco-statute, ekonomizer, podešavanje vijaka, leptira za gas i lansiranje uređaja za rasplinjavanje ВАЗ-2107.

Sada se okrećemo poklopcu. Sadrži spojnice za gorivo, kao i klizanje za pričvršćivanje filtra za zrak. Takođe ima vrat dve komore za mešanje. Poklopac je opremljen zračnim kanalima za Air Jikere. Postoji iglasti ventil i još nekoliko predmeta.

Како се саами подесити карбюратор ваз-2107?

Ovo je pitanje vrlo za većinu vlasnika automobila. Specijalisti u karburatorima su sada ostavili vrlo malo, a takvi automobili i dalje prolaze kroz našu zemlju. Я да не bismo proveli vrijeme u potrazi za dobrim stručnjakom, mnogi pokušavaju sami naučiti postavku. Ako znate uređaj karburatora VAZ-2107, postupak podešavanja bit će razumljiviji za vas. Za configuriranje nije potrebno posebno znanje.

Расправить могу бити различить производство и модификацию — применение готово за све моделью не различную се. Принцип je jedan. Али у овом procesu nije suvišan, бит će barem на općenitom nivou da biste znali мотор мотора ВАЗ-2107. Карбюратор će prilagoditi много лакше.

Доставка плова

Da biste započeli postavku, prvo se preporučuje da se uklonite filter za vazduh. Zatim odvijte poklopac uređaja i pogledajte nivo goriva. Максималан ниво горива бит će u toj komori gdje postoji iglasti ventil. Затим проварите пловак. Trebalo bi malo dotaknuti samo ventil. Da biste podesili plovak, trebat će vam poseban predložak. Može себе izraditi од papira. Требуемый размер 6,5×14 мм. Ovaj predložak je instaliran ispod plovka. Нормально за ову величину карбюратора од полаганья до пловка треба бити око 6,5 мм.


Ako se ta velicina ne podudara sa normalnim, izvršite podešavanje hvataljke pluta. Употребите отвара плова из похлопья или другог равног, можете настроить отвор игле вентиля. Predložak montiran ispod plovka mora odgovarati veličini. Uz pomoć manipulacija s naglaskom na nosač na koji je plovak montiran, postavite potrebnu velicinu ako se razlikuje od tvornice.

Početni uređaj

Стартер Карбюратор Стартер ВАЗ-2107 может быть заменен на заводе. Dužina segmenta mora biti ne više od 20 cm. Presjek je približno 0,7-0,8 мм. Затим примите узорак из картона. Njegova debljina treba biti 1 мм, а ширина je 5 мм.

Tada se korit pretvori u svoje mjesto. Početni uređaj ima šipku. Treba ga uroniti dok se ne zaustavi, a zatim s predloškama, izmjerite udaljenost od zida cilindra do ruba zračnog zaklopke. У савршеной позиции, ова би большая требула бити унутар 5-5,5 мм.

Podešavanje otvora za otkupčara

Da biste to učinili, sa odvijačem, možete ukloniti zaštitni utikač koji je instaliran na vijku za podešavanje. S njom možete podesiti željeni jaz.

Ventil za gas

Za to je rasplinjač u potpunosti uklonjen. Zatim u smjeru kazaljke na satu strogo prije zaustavljanja morate okrenuti ručicu.


Uz pomoć žice provjerava se jaz, što bi trebalo biti u rasponu od 0,7-0,8 мм. Ako se veličina ne podara, onda se može podesiti podešavanjem potiska ili ga instalirati u otheru rupu.

Pogon na vazdušni zaklop

Da biste izvršili ovu postavku, karburetor mora biti zaječen na svoje pravo mjesto, ali filter za zrak nije instaliran. Dalje s jednom rukom, držeći ručicu, kontroliranje ventila za gas, premjestite ga na njegovu stranu. Detalj će biti postavljeni u normalnom položaju. Ako postoje nedosljednosti, onda morate zadržati zaklopku jednom rukom, a potom uz pmoć ključa, odvijte vijak.

Регулировк

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *